„Skycop“ žiniasklaidai išplatintame pranešime rašoma, kad nors didžiausią pavojų kėlęs streikas laikomas atšauktu, keleiviai raginami susisiekti su oro linijomis ir pasitikrinti savo kelionės detales.
Lutono oro uosto internetinėje svetainėje išplatintame pranešime teigiama, kad: „didelė streiko rizika išlieka tarp antžeminio aptarnavimo įmonės „Menzies Aviation“, kuri aptarnauja „easyJet“, „Vueling“, „Blue Air“ ir „Tarom“ oro linijas ir keleivių pagalbą teikiančios įmonės „CCS“ darbuotojų.“
Nors oficialiame pranešime paminimos 4 iš 8 Lutono oro uoste skraidančių oro linijų, visi, kurie keliauja pro šį oro uostą paskutinįjį gegužės savaitgalį yra raginami pasitikrinti savo skrydžio detales.
Tiems, kuriems šį savaitgalį teks susidurti su atidėtu ar atšauktu skrydžiu Lutono oro uoste, verta prisiminti, kad juos bent dalinai šioje situacijoje gali išgelbėti oro keleivių teisės – EK 261/2004 reglamentas. Nors įstatymas ir neįpareigoja oro linijų išmokėti skrydžio kompensacijų už streiko nutrauktą ar atidėtą skrydį, daugiau nei 2 val. laukiančiais keleiviais privalo būti pasirūpinama – jiems turi būti patiektas maistas, vanduo ir prieiga prie interneto, o prireikus laukti per naktį – apgyvendinimas.
„Streikų skaičius auga kiekvieną mėnesį – neraminanti tendencija artėjant didžiausius keleivių srautus pritraukiančiam metų sezonui. „Skycop“ komandai ši problema puikiai pažįstama, kaip ir absurdas, kai oro keleivius turintis ginti įstatymas juos palieka vienus kovoti su skrydžių bendrovių darbuotojų streikais. Šiuo metu darome viską, kad ši situacija pasikeistų, tačiau, kol pasieksime savo tikslų, su atidėtu skrydžiu susidūrę keleiviai turėtų išlikti kritiški. Oro linijos dažnai savo klaidas dangsto streikais, o suklaidinti žmonės taip ir praleidžia progą gauti iki 600 eurų siekiančią kompensaciją, kuri jiems priklauso už visus sutrikdytus skrydžius per pastaruosius 3 m.“, – teigia Marius Stonkus, skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ vadovas.