„Geriausia mėgautis iš lėto“ (Latvija), „Įspūdingoji Estija“ (Estija), „Laimingiausia vieta žemėje“ (Danija), „Pilna gyvenimo“ (Kroatija), „Geriausiems jūsų gyvenimo momentams“ (Gruzija), „Aplankyk Armėniją, čia gražu“ (Armėnija), „Sirija – visada gražu“ (Sirija), „Būk mūsų svečias“ (Turkija)“ – šie ir daugybė kitų oficialių turizmo šūkių surinkti ir sudėti į „Family Break Finder“ sukurtą žemėlapį.
Jame matyti, kaip skirtingai save pasauliui ir užsienio turistams pristato skirtingos šalys.
Kai kurie šūkiai, pavyzdžiui, siekia valstybę atskleisti kaip dramatišką vietą (Kolumbijos šūkis „Kolumbija – magiškas realizmas“), kiti – itin paprasti (Slovakijos šūkis „Keliauti Slovakijoje – gera idėja“).
Nemažai šalių, tarp jų – ir Lietuva, kurios naujasis šūkis skelbia „Real is Beautiful“ (Tikra yra gražu), naudoja žodį gražus. Žemėlapyje net šešios šalys save pristato kaip gražias.
Ypač lakoniškai turistus vilioja Azijos šalys. Pavyzdžiui, Malaizija, kurios šūkis „Tikrai Azija“ (angl. Truly Asia), Singapūras – „Tavo Singapūras“ (angl. Your Singapore), Vietnamas – „Laikui nepavaldus žavesys“ (angl. Timeless charm), Laosas – „Tiesiog gražus“ (angl. Simply beautiful), Indonezija – „Nuostabi Indonezija“ (angl. Wonderful Indonesia).
Kai kurios šalys turizmo šūkiuose primena svarbiausius ir labiausiai žinomus turistinius objektus – Peru „Peru – inkų žemė“ (angl. Peru – Land of the Incas). Mažiau žinomos valstybės, tokios kaip Belizas, išnaudoja savo nežinomumą ir kviečia: Belizas – smalsumą žadinanti vieta (angl. Belize – a Curious Place).
TAIP PAT SKAITYKITE: Kijevas – kai norisi ir pigiai, ir gerai
Kazachstanas save vadina stebuklų šalimi (Kazakhstan – The Land of wonders), o Ukraina žaidžia dviprasmybėmis ir sako, kad joje yra viskas, skirta tau (Ukraine – I'ts all about U).
Visą žemėlapį rasite paspaudę čia. Kurios šalies šūkis jums atrodo geriausias?