Šveicarija palieka atviras sienas atvykėliams iš Kinijos

Šveicarija penktadienį pareiškė, kad neplanuoja sugriežtinti įvažiavimo apribojimų keliautojams iš Kinijos, nepaisant to, kad po Pekino sprendimo atsisakyti užsienio kelionių suvaržymų padaugėjo COVID-19 atvejų.
Kinija
Kinija / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šveicarijos kaimynės Prancūzija ir Italija reikalauja, kad visų lankytojų iš žemyninės Kinijos COVID testas būtų neigiamas, kad būtų išvengta naujų atmainų įvežimo iš Azijos milžinės.

Izraelis, Ispanija ir Pietų Korėja penktadienį taip pat prisijungė prie ilgėjančio valstybių, įskaitant Indiją, Japoniją ir Jungtines Valstijas, sąrašo, kurios keliautojams iš Kinijos taiko COVID-19 testus.

„Šiuo metu norint įvažiuoti į Šveicariją nereikia pateikti skiepijimo, pasveikimo nuo COVID-19 ar (neigiamo) testo įrodymų“, – naujienų agentūrai AFP sakė Šveicarijos sveikatos apsaugos ministerijos atstovas spaudai.

„Šiuo metu taip pat neplanuojama taikyti sveikatos apsaugos priemonių ir pasienyje“, – teigė jis.

Europos ligų prevencijos ir kontrolės centras (ECDC) ketvirtadienį pareiškė manantis, kad privalomų COVID-19 tyrimų įvedimas keliautojams iš Kinijos yra „nepagrįstas“.

Vokietija pareiškė, kad šiuo metu taip pat nemato reikalo nustatyti atvykimo apribojimus, tačiau pasisakė už koordinuotą visos Europos Sąjungos masto sistemą, kuri leistų stebėti atmainas Europos oro uostuose.

Šveicarija nepriklauso ES, bet yra apsupta bloko narių ir priklauso Europos Šengeno atvirų sienų erdvei. Bernas planuoja bendradarbiauti su Briuseliu dėl bet kokių būsimų veiksmų.

„Šveicarija glaudžiai bendradarbiauja su ES ir Europos šalimis, kad suvaldytų COVID-19 krizę, ir toliau tai darys. Prireikus Šveicarija derins tolesnius veiksmus su ES partneriais“, – teigė Sveikatos apsaugos ministerijos atstovas spaudai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis