Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Taisyklė, kuria gali piktnaudžiauti JK kavinių lankytojai: neskanu – nemoki

Maitinimo įstaigų klientai Jungtinėje Karalystėje turi teisę nemokėti už maistą, jeigu jis patiekiamas su trūkumais, tačiau kartais šia teise piktnaudžiaujama.
Padavėjas
Padavėjas / 123RF.com nuotr.

Pik Distrikto nacionalinio parko pašonėje esant aludė „The Pack Horse“ – viena iš vietų, kurioje po žygių gamtoje pasistiprinti užsuka lankytojai. Tačiau po praėjusio savaitgalio grupelė žmonių joje nelaukiami dėl savo elgesio.

Kompanija atėjo pavalgyti ir netrukus jau mėgavosi užsakytu maistu – jokių priekaištų dėl jo neturėjo.

Vakarienei artėjant į pabaigą viena kompanijos narė su maisto likučiais lėkštėje priėjo prie aludės savininko ir informavo, jog patiekalai jiems nepatiko bei pareikalavo naujų pakeisti užsakytus patiekalus.

„Kol jie valgė, nebuvo jokių nusiskundimų. Bei kai suvalgė apie 70 proc. maisto, ėmė skųstis, kad jis nepatiko, buvo ne toks, kokio klientai tikėjosi, reikalavo nemokamai pakeisti užsakytus patiekalus kitais.

Atsakiau jiems „ne“. Negaliu žmonių maitinti dykai vien dėl to, kad jie taip nori“, – sakė aludės savininkas ir virėjas Luke’as Payne’as.

Anot jo, svečiai išėjo nesumokėję už vakarienę, pareiškę, kad maistas juos nuvylė.

„Sakiau jiems – turite paskutinę galimybę pasakyti, kas yra ne taip, ką galima patikrinti ir ištaisyti. Bet jie šia galimybe nepasinaudojo“, – pasakojo savininkas.

„Suprantu, dabar sunkūs laikai, tačiau tai nereiškia, kad negalima būti maloniais kitiems“, – ironizavo verslininkas, leidęs suprasti, kad negražiai pasielgę klientai čia daugiau nelaukiami.

Į viešumą ši istorija pateko kai ją „Twitter“ aprašė aludės savininkas.

Jungtinėje Karalystėje galima nemokėti už patiekalus maitinimo įstaigoje tuo atveju, jeigu jie neatitinka aprašymo valgiaraštyje arba yra netinkamai paruošti ar patiekti: tai galima suprasti vos paragavus maisto.

Tokiu atveju būtina kuo greičiau informuoti personalą ir reikalauti situaciją ištaisyti arba pasinaudoti teise nemokėti.

Jeigu patiekalas arba didesnė jo dalis suvalgyta, restoranas šią aplinkybę gali laikyti įrodymu, kad maistas klientui patiko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos