Tenerifėje gyvenantis S.Sabonaitis: ko šį pavasarį tikėtis keliautojams ir vietos, apie kurias daug turistų nežino

Šią savaitę Lietuvos kelionių organizatoriai poilsiautojus vėl pradeda skraidinti į „amžinos vasaros“ šalį – Tenerifę. Kaip pastebi jau trečius metus šioje Kanarų saloje gyvenimą kuriantis Simonas Sabonaitis, pastaruoju metu lietuvių Tenerifėje yra gerokai padaugėję. „Aš net juokiuosi, kad atrodo, jog kartais esame kokioje Palangoje, o ne Tenerifėje“, – interviu 15min juokavo jis.
Simono ir jo šeimos gyvenimas Tenerifėje
Simono ir jo šeimos gyvenimas Tenerifėje

Šio pavasario atostogos Tenerifėje bus brangesnės ar pigesnės? Ką reikia žinoti apie karantino sąlygas, nenorint susilaukti baudos? Kodėl būtent ši Kanarų sala yra tapusi turistų traukos objektu?

Ir 9 vietiniai patarimai, ką verta aplankyti Tenerifėje, kurių nerasite kelionių knygose – tai gali išduoti tik vietiniai. Apie visa tai – pokalbyje su šioje saloje NT verslą vystančiu Simonu Sabonaičiu.

– Tenerifei, atrodo, visai neblogai sekasi tvarkytis su koronaviruso plitimu, šiek tiek sušvelninti draudimai. Bet kokie ribojimai vis dar galioja saloje? Ar veikia restoranai, lankytinos vietos, vandens atrakcionų parkai – vietos, kurios aktualios poilsiautojams?

– Iš tiesų – Tenerifė labai gerai tvarkosi su koronaviruso plitimu. Šiuo metu registruojama iki 50-60 naujų atvejų per dieną, kas palyginus yra labai mažai.

Veikia barai, restoranai, kavinės, kur prie vieno staliuko galima sėdėti ne daugiau kaip 4 žmonėms. Veikia parduotuvės ir prekybos centrai. Kaukes dėvėti reikia visur, išskyrus restoranus ir pliažus. Taip pat turime komendanto valandą nuo 23.00 iki 6.00 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis