„The Guardian“ pasiekė aviakompanijoje dirbančių pilotų pasirašytas laiško juodraštis, kurį jie ketina įteikti „Ryanair“ vadovybei. Jame įmonėje dirbantys orlaivių kapitonai rašo atmetantys pasiūlymą už papildomas premijas dirbti savo atostogų sąskaita ir taip padėti spręsti iškilusią „atšauktų skrydžių krizę“.
Už papildomas skrydžių valandas pilotams buvo pasiūlyta 12 000 svaro sterlingų.
Laiškas, kuris siunčiamas per visas „Ryanair“ bazes, esančias Europoje, pataria pilotams „dirbti pagal taisykles“. Tai reiškia, kad pilotai turėtų atsisakyti grįžti dirbti, kai jiems priklauso atostogos ar laisvadieniai.
Taip elgtis „Ryanair“ pilotus skatina kitose oro bendrovėse dirbantys pilotai, kurie įsitikinę, jog iki šiol „Ryanair“ galiojusios nerašytos darbo taisyklės kenkė ne tik šios įmonės, bet ir kitų kompanijų darbuotojams. Nes, sekdamos „pirmaujančios pagal punktualumą“ „Ryanair“ pavyzdžiu, kitos avialinijos iš savo pilotų ėmė tikėtis kur kas daugiau nei tai numatyta jų darbo sutartyse.
Šis „Ryanair“ pilotų laiško juodraštis, patekęs į žiniasklaidą, yra atsakymas vienam iš įmonės vadovų Michaeliui Hickey, kuris šią savaitę pasiūlė 12 000 svaro sterlingų premiją pilotams, kad jie sugrįžtų dirbti iš atostogų anksčiau ir taip padėtų spręsti krizę, kilusią dėl atšaukiamų skrydžių.
Priminsime, kad Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nusprendė iki spalio 31 d. atšaukti 1680–2100 skrydžių (arba po 40–50 jų kasdien). Bendrovės atstovų teigimu, bus atšaukta ne daugiau nei du procentai visų skrydžių. Tačiau tai paveikė 315 000 aviakompanijos klientų bei sudavė didžiulį smūgį įmonės įvaizdžiui.
Teigiama, kad šis „nesusipratimas“ „Ryanair“ kainuos ne tik įvaizdį, bet ir apie 20 mln. eurų – tiek bendrovei teks atseikėti kompensacijoms. Dar 5 mln. bus prarastos pajamos už bilietus. Be to, tai jau paveikė įmonės akcijų vertę.