„Naujoji „pandemijai pasirengusi“ kelionių agentūra iš pradžių siūlys galimybę nuvykti atostogų į vyriausybės nurodyto saugių kelionių koridorių sąrašo vietas“, – pažymėjo „Thomas Cook“, dabar priklausantis „Fosun Tourism Group“.
„Thomas Cook“ turi didžiulį paveldą, o praėjusiais metais įsigiję prekių ženklą, norėjome jį greitai grąžinti į jo namus Jungtinėje Karalystėje“, – teigė „Fosun“ valdybos pirmininkas ir vadovas Jimas Qianas.
„Prekių ženklo augimo rėmimas Kinijoje ir jo atnaujinimas JK yra didelis žingsnis įgyvendinant mūsų planą paversti „Thomas Cook“ pasauline sėkmės istorija ir svarbiu etapu plėtojant „Fosun“ turizmo grupės strategiją“, – pridūrė jis.
„Fosun“, kuriai taip pat priklauso Prancūzijoje įsikūrusi kurortų milžinė „Club Med“, lapkričio mėnesį įsigijo „Thomas Cook“ prekių ženklą ir internetinius išteklius.
Kelionių agentūros „Thomas Cook“ žlugimas prieš metus lėmė 22 000 darbo vietų praradimą visame pasaulyje, o Didžioji Britanija turėjo atlikti didžiausią repatriaciją po Antrojo pasaulinio karo – vyriausybė padengė 140 000 užsienyje įstrigusių turistų pargabenimo namo išlaidas.
178 metų istoriją skaičiavusi britų bendrovė paskelbė bankrotą nepavykus užsitikrinti 250 mln. JAV dolerių paskolą iš privačių investuotojų.
„Thomas Cook“ pardavimo punktai visoje Jungtinėje Karalystėje buvo priversti susidurti su įnirtinga internetinės prekybos konkurencija, be to, bendrovės veiklos apimčiai didelės įtakos turėjo „Brexito“ sukeltas neapibrėžtumas, dėl kurio sumenko užsakymų srautai.