TOP10 prasčiausių oro linijų pasaulyje

Kurios oro linijos prasčiausiai vertinamos keleivių? Kurios dažniausiai vėluoja? Kurios sulaukia daugiausiai nusiskundimų dėl paslaugų ir nereagavimo į skundus? Tokį sąrašą parengė pasaulinė bagažo saugojimo bendrovė „Bounce“.
Lėktuvas
Lėktuvas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Rengdami sąrašą jo autoriai rėmėsi keleivių vertinimais. Šių buvo prašyta įvairias oro linijas įvertinti keliais kriterijais: punktualumas; paslaugos salone; reakcija į skundus. Išanalizavę atsakymus jie paskelbė 10 prasčiausių oro linijų.

„Analizavome keleivių patirtis ir nuomones, kad pamatytumėme, kurie vežėjai užtikrina kelionės komfortą ir klientų šypsenas“, – teigė tyrimo autoriai.

Nieko keisto, kad tarp prasčiausiųjų atsidūrė žemų kaštų oro linijos.

Žemiausius balus gavo Kolumbijos „Viva Air Colombia“ (3,4 balo iš 10). Nedaug geriau pasirodė ir meksikiečiai „Mexican Viva Aerobus“ (3,6). trečia prasčiausiųjų vieta taip pat atiteko Meksikos oro linijoms – „Volaris“ (4).

Ketvirtoje vietoje – ir į Lietuvą skraidančios Airijos oro linijos „Ryanair“, gavusios 4,2 balo iš 10. Jas keleiviai įvertino daugmaž pusėtinai už keleivių aptarnavimą, bet visose kitose kategorijose „Ryanair“ buvo skirti žemi balai.

TOP10 prasčiausiųjų sąraše yra ir dar vienos į Lietuvą skraidančios oro linijos – Ukrainos UIA.

10 prasčiausių oro linijų pasaulyje:

  1. Viva Air Columbia (3.4 balo iš 10)
  2. Viva Aerobus (3.6)
  3. Volaris (4)
  4. Ryanair (4.2)
  5. Interjet (4.6)
  6. Vueling (5)
  7. easyJet (5.3)
  8. Ukraine International Airlines (5.3)
  9. TAP (5.3)
  10. Gol Airlines (5.8)

O kas pasirodė geriausiai? Pirmoje vietoje atsidūrė Japonijos „All Nippon Airways“ (9,6). Po jų seka „Singapore Airlines“ (9,5) ir „Korean Airlines“ (9,2).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis