Šį rezultatą, anot „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Keleivių vežimo direkcijos vadovo Lino Baužio, pavyko pasiekti pakoregavus tvarkaraščius – kad traukinys galėtų važiuoti be sustojimų, o jo greičiui netrukdytų prasilenkimai su kitais traukiniais.
Maksimalus greitis, kurį gali pasiekti traukiniai, važiuojantys iš Vilniaus į Kauną ir atgal, yra 160 km/h. Vidutinis traukinio greitis priklauso nuo įvairių faktorių – techninės infrastruktūros būklės, kelio darbų, sustojimų skaičiaus.
L.Baužis tikisi, kad ateityje trumpės ir kelionės Vilnius–Klaipėda–Vilnius laikas.
Traukinys, atvažiuojantis į sostinę vos greičiau nei per valandą, iš Kauno išvyksta 14 val. 40 min. Šis traukinys važiuoja be sustojimų. „Lietuvos geležinkeliai“ žada, kad pabaigus kelio remonto darbus tokių reisų bus daugiau.
Vilnius–Kaunas–Vilnius yra populiariausias „Lietuvos geležinkelių“ maršrutas. Juo šiemet per pirmus 7 mėnesius važiavo daugiau nei 700 tūkst. keleivių – 4 proc. daugiau nei prieš metus.