Trys keleivių tipai, kurių oro uostų apsauga nekenčia labiausiai

Neretai į svečius kraštus vykstantiems tautiečiams galvos skausmu tampa oro uostuose vykdoma saugumo patikra. Tačiau tiesa tokia, kad ne ką mažiau ši užduotis įkyrėja ir pačiam oro uostų personalui. Visgi keleivis keleiviui nelygus – kaip aiškina specialistai, yra trys keliautojų tipai, kurie oro uostams sukelia daugiausia problemų, rašo „The Sun“.
Patikra oro uoste
Oro uoste / 123RF.com nuotr.

Keliautojai dažnai lieka nusivylę dėl sulaikymų ir vėlavimų, kol oro uostuose bus patikrinti jų daiktai ir dokumentai. Visgi, kaip pabrėžia už šias procedūras atsakingi darbuotojai, daugeliu atvejų patikras prailgina pačių keleivių nepasiruošimas.

Suprantama, kad su stresu oro uoste susiduria daugelis keliautojų. Tačiau kai kurie iš jų dėl savo pasimetimo ir nepasiruošimo apsaugai užkliūva labiau nei kiti. JAV Transporto saugos administracijos (TSA) patarėjas Ericas Guthieras atskleidė tris keleivių tipus, kurie saugumo patikras sulėtina labiausiai.

123RF.com nuotr./Patikra oro uoste
123RF.com nuotr./Patikra oro uoste

Taisyklių laužytojai

Visų apsaugos darbuotojų sąrašo viršuje yra taisyklių pažeidėjai. Kiekvienas, kuris bando pažeisti taisykles, pavyzdžiui, rankiniame bagaže turi įsidėjęs kišeninį peilį ar per dideles talpas skysčiams ir butelių atidarytuvus, bus patikrintas.

„Daugiau bagažo patikrų [reiškia] lėčiau judančias eiles visiems“, – pažymėjo TSA atstovas E.Guthieras.

Tuo tarpu šaunamojo ginklo turėjimas, pridūrė jis, gali reikšti „laikiną visos patikros juostos uždarymą“. Niekas nenori, kad taip nutiktų.

Kad netyčia į lėktuvą neįsineštų draudžiamo daikto, anot eksperto, keliautojai, prieš atvykdami į oro uostą, turėtų dar kartą peržvelgti, ką įsidėjo į bagažą.

„Jeigu keliautojai skirtų keletą minučių tam, kad metodiškai apžiūrėtų, ką turi savo krepšyje, jie labai daug prisidėtų prie to, kad užtikrintų maksimalų produktyvumą įveikiant patikros punktą“, – tvirtino E.Guthieras.

123RF.com nuotr./Patikra oro uoste
123RF.com nuotr./Patikra oro uoste

Pasimetę ir nekantrūs keleiviai

Pasak TSA patarėjo, daug rūpesčių oro uostų personalui sukelia „neorganizuoti“ keleiviai. Specialistas pabrėžė, jog keliautojai tinkamai pasiruošti turėtų dar prieš atsistodami į eilę prie apsaugos.

„Mums patinka, kai keleiviai atvyksta [iki skrydžio] likus pakankamai laiko, kai jie yra organizuoti ir turi pasiruošę dokumentus. Kuomet keleiviai yra tarsi pasiutę, pasimetę ir nepasiruošę, jie linkę daryti tai, ko paprastai nedarytų: pavyzdžiui, pasiunčia savo augintinius peršviesti rentgeno spinduliais“, – aiškino pašnekovas.

Lygiai taip pat apsaugos darbuotojus erzina nekantrūs keleiviai. Tokiems E.Guthieras turi tik vieną patarimą – lavinti savo kantrybę.

„Norime, kad keliautojai nepamirštų, kad dirbame dėl jų, kaip ir visų kitų žmonių oro uoste, saugumo. Galų gale, mes esame žmonės, kurie grįžta namo pas savo šeimą, visai kaip ir jie“, – pabrėžė TSA atstovas.

Shutterstock nuotr./Lagaminas
Shutterstock nuotr./Lagaminas

Sugedę užtrauktukai

Galvos skausmu patikros darbuotojams neretai tampa ir bagažas su gedimais. Būna, kad keleiviai vėluoja dėl to, jog personalui tenka grumtis su sugedusiais užtrauktukais arba per daug prikimštais lagaminais.

„Problemų gali kilti su tais krepšiais, kurie neturi užtrauktukų galvučių“, – sakė E.Guthieras.

Visgi, kelionės su krepšiu, kurio užtrauktukas yra sugedęs, išvengti kartais gali ir nepavykti. Tokiu atveju specialistas rekomenduotų vietoje užtrauktukų galvučių panaudoti tvirtinimo dirželius (angl. zip ties).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų