TUI pranešė apie dar vieną nuostolingą ketvirtį ir atsigaunančius keleivių srautus

Didžiausia pasaulyje turizmo operatorė TUI pranešė apie dar vieną nuostolingą ketvirtį, tačiau pridūrė, kad keleivių srautai gerokai atsigavo nuo koronaviruso pandemijos sukeltos krizės, antradienį pranešė Vokietijos įmonė.
„TUI“
„TUI“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.
Temos: 2 Turizmas TUI

„Vis akivaizdžiau, kad judame keliu iš pandemijos. Kelionių paklausa visose rinkose yra didelė“, – sakoma TUI generalinio direktoriaus Fritzo Jousseno pranešime.

Nuo spalio iki gruodžio „TUI paslaugomis pasinaudojo daugiau nei keturis kartus daugiau svečių“ nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, o bendras skaičius išaugo iki maždaug 2,3 mln., pranešė grupė.

„Tik lapkričio pabaigoje ir gruodžio mėnesį stebėta trumpa pertrauka, atsiradus omikron variantui“, – pridūrė turizmo operatorė.

TUI skaičiuoja, kad Europos žiemos sezonu, kuris tęsiasi ir po Naujųjų metų, keliautojų skaičius atitiks maždaug žemesnę 60–80 proc. ikipandeminio lygio intervalo ribą.

Žvelgdama į ateitį, grupė mato „labai stiprią užsakymų dinamiką 2022 metų vasarą“.

Pandemijos krizė smarkiai paveikė viešbučius, kruizus ir užsakomuosius skrydžius, kurie yra TUI verslo pagrindas.

Praėjusiai finansiniais metais, kurie tęsiasi nuo spalio iki rugsėjo, grupės grynasis nuostolis siekė 2,48 mlrd. eurų (2,83 mlrd. JAV dolerių).

Pirmąjį naujųjų finansinių metų ketvirtį grupė vėl skaičiavo nuostolius, kurie nuo ​​spalio iki gruodžio siekė 384,3 mln. eurų.

TUI įgyvendina didžiulį restruktūrizavimo projektą, kuris buvo parengtas 2020 metų pirmąjį pusmetį ir skirtas kovoti su pandemijos padariniais, įskaitant 8 tūkst. darbo vietų atsisakymą visame pasaulyje.

„Visos 2020 metais pradėtos efektyvumo didinimui skirtos programos priemonės jau įgyvendintos“, – nurodė grupė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis