Turistai niokoja vieną gražiausių pasaulio paplūdimių: taip elgiasi dėl instagramo ir suvenyrų

Italijos pakrančių apsaugos pareigūnai bando apsaugoti reto grožio rožinį paplūdimį – jam iškilo grėsmė dėl instagramui nuotraukas darančių turistų.
Rožinis paplūdimys, Italija
Rožinis paplūdimys, Italija / Vida Press nuotr.

Nors Italijos pareigūnai ir stengiasi apsaugoti išskirtinio grožio vietą, turistai nepaklūsta maudynių ir nuotraukų darymo rožiniame paplūdimyje draudimui.

Šis paplūdimys, kuris laikomas vienu gražiausių pasaulyje, yra Budelli saloje prie Sardinijos krantų, rašoma „Daily Mail“.

123RF.com nuotr. / Rožinis paplūdimys, Italija
123RF.com nuotr. / Rožinis paplūdimys, Italija

Rožinę spalvą jam suteikia jūros žolėse gyvenančių Pink Miniacina mikroorganizmų kiauteliai. Atnešti į krantą jie susimaišo su baltu smėliu – būtent dėl šios priežasties smėlis tampa rožinės spalvos.

1980 m. jau buvo įvestas draudimas turistams po to, kai lankytojai buvo pagauti vagiantys smėlį ir jūros žoles, dėl ko išbluko paplūdimio spalva.

Madalenos archipelago nacionalinio parko direktorius Fabrizio Fonnesu sakė: „Paplūdimiui vėl iškilo pavojus, nes žmonės atplaukia valtimis, lipa į paplūdimį ir skelbia nuotraukas, o tai leidžia mums skirti iki 500 eurų baudą.

Šią vasarą kituose dviejuose parko paplūdimiuose, kuriuose galima lankytis, bus ribojamas lankytojų skaičius.

Vida Press nuotr. / Rožinis paplūdimys, Italija
Vida Press nuotr. / Rožinis paplūdimys, Italija

Manome, kad šią vasarą parke kasdien apsilankys 1200 valčių, tačiau per daug žmonių smėlį išveža suvenyrams, o tai kartu su vis stiprėjančiomis audromis sukelia eroziją.“

Šią vasarą Italijoje laukiama didelio turistų skaičiaus – gali būti, kad paplūdimius ir miestus aplankys 127 mln. žmonių iš šalies ir užsienio. Tikimasi, kad šis skaičius viršys iki pandemijos buvusį lygį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis