„Palyginti su 2019 metų kovo mėnesiu, turistų išlaidos Europoje sumažėjo 68,4 proc., o vien turistų iš Kinijos išlaidos krito 84,6 procento. Labiausiai nukentėjo Italija – čia išlaidos krito 96 procentais. Manoma, jog balandį Italijos lygį pasieks ir kitos šalys“, – rašo portalas.
Turistų išlaidų nuosmukis bene skaudžiausiai smogė prabangos prekių ir paslaugų pardavėjams.
Pavyzdžiui, „Chanel“, „Gucci“ ir „Louis Vuitton“ prekių ženklų pardavimai kovą, palyginti su metais anksčiau, sumažėjo 78 procentais.
„Europos šalių vyriausybės laipsniškai naikins dėl koronaviruso įvestus apribojimus, tačiau kada tai vyks, tebėra neaišku. UBS analitikai spėja, jog prabangos prekių parduotuvės atsidarys ne anksčiau birželio ir tai padarys didelį poveikį jų verslui“, – rašo portalas.
Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacija (PTO) kiek anksčiau pareiškė, jog koronavirusas didžiausią smūgį sudavė turizmo sektoriui. Ji taip pat pablogino turistų srauto pasaulyje 2020 metais prognozę.