Turizmo departamentas: „Voyage-Voyage“ veikla sustabdyta, atsižvelgus į faktus

Turizmo departamentas atmeta nemokios ir nebeveikiančios egzotiškų kelionių organizatorės „Voyage-Voyage“ savininko kaltinimus sužlugdžius verslą. Institucijos atstovė sako, kad sprendimas laikinai stabdyti įmonės veiklos pažymėjimą buvo priimtas, atsižvelgus į aplinkybių visumą, o panaikintas – paprašius pačiam savininkui.
Kelionių organizatoriaus „Voyage-Voyage“ biuras
Kelionių organizatoriaus „Voyage-Voyage“ biuras / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Departamentas sprendimą laikinai stabdyti „Voyage-Voyage“ veiklą priėmė, atsižvelgęs į faktų ir aplinkybių visumą, siekdamas užkirsti kelią galimybei, kad bendrovė didintų nuostolius turistams. Tai buvo padaryta laikinai, kad įmonės savininkai, vadovai galėtų imtis veiksmų.

Balandžio 17 dieną įmonės savininkas Darius Tolušis kreipėsi į departamentą, prašydamas naikinti įmonės veiklos pažymėjimą, nes ji negali vykdyti finansinių įsipareigojimų“, – BNS sakė departamento teisinio reguliavimo skyriaus vadovė Vaiva Vaitkaitytė.

Jos teigimu, „Voyage-Voyage“ nėra pajėgi vykdyti savo finansinių įsipareigojimų.

„Norėčiau atkreipti dėmesį, kad departamentas iki šiol nėra gavęs iš D.Tolušio duomenų apie įmonės įsipareigojimus klientams“, – BNS sakė V.Vaitkaitytė.

Veiklą nutraukusios „Voyage-Voyage“ savininkas verslininkas D.Tolušis, kuris jau kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl bankroto bylos iškėlimo, BNS pirmadienį teigė, kad bendrovės veiklą galėjo sužlugdyti Turizmo departamentas, kuris patikėjo bendrovės vyriausiąja finansininke.  

„Voyage-Voyage“ veiklą tirs prokurorai, o D.Tolušis inicijavo vidinį įmonės veiklos auditą, kuris turėtų atsakyti, kodėl pablogėjo įmonės finansinė situacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis