Lietuvos kelionių verslo asociacijos (LKVA) viceprezidentas Udrius Armalis teigia, kad per pirmąjį šių metų pusmetį turistų į šalį atvyko maždaug 10 kartų mažiau nei tuo pačiu metu 2019-aisiais.
„Lietuva nėra išpopuliarinta kryptis, Lietuva yra mažiausiai investuojanti į savo reklamą. Bet koks užsienietis, kuris norės vykti, pirmiausia vyksta į pietų kraštus – pasiilgo pliažo, šilumos, gero maisto (...) Turi būti aiškus turizmo atgaivinimo planas, strategija, ko mes šiai dienai nematome“, – LRT radijui kalbėjo U.Armalis.
„Parama baigiasi rugsėjo 1 dieną, tada, kai apskritai baigiasi turizmo sezonas. Tai reiškia, mes kitais metais neturėsime įmonių, kurios atveža turistų į Lietuvą“, – teigė jis.
Ekonomikos ir inovacijų viceministras Vincas Jurgutis sako, kad ministerija daugiau investuos į Lietuvos reklamą užsienyje ir taip padės kelionių verslui grįžti į įprastas vėžes.
„Tikslas yra ne plėsti pagalbos priemonių ratą, tikslas yra įgalinti verslą grįžti į normalų gyvenimą dirbti ir užsidirbti. Ir dėl to yra dabar koncentracija didelė bent jau Ekonomikos ministerijos būtent į pristatymą Lietuvos kaip vienos iš galimų destinacijų, kad padėtume verslui atgauti tuos srautus“, – kalbėjo V.Jurgutis.
Anot jo, turistų srautus sugrąžinti sunkiai sekasi daugeliui šalių. Pasak jo, norint „įsibėgėti“, reikia, kad negrįžtų griežti ribojimai ir kad žmonės galėtų vėl drąsiau planuoti savo keliones.