Bendrame su kitomis Baltijos šalimis ir Suomija įrengtame parodos stende Lietuvą kaip atostogų kryptį Japonijos turistams siūlo rinktis nuvykę Lietuvos turizmo verslo, savivaldos ir valstybinių institucijų atstovai, skelbia Valstybinis turizmo departamentas (VTD).
Lietuvoje būtina aplankyti ne tik sostinę, bet ir Kauną, Birštoną, kitus išskirtinio grožio miestus ir miestelius, kaimo turizmo sodybas. Tokia buvo pagrindinė Lietuvos delegacijos žinia Tokijuje, paskleista parodos atidarymo išvakarėse Lietuvos ambasadoje įvykusiame Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginyje. Jame dalyvavo daugiau nei 50 Japonijos turizmo profesionalų ir vietos žiniasklaidos atstovų.
„Toks renginys Japonijoje – ne pirmas. Japonų turistai jau yra atradę Baltijos šalis ir jose noriai praleidžia savo atostogas. Todėl dabar mūsų tikslas yra gilinti japonų žinias apie Lietuvą, sudominti juos turizmo galimybėmis kituose miestuose, ypač rekreacinio ir sveikatos turizmo paslaugomis, į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą įtrauktų objektų lankymu, ir taip siekti pailginti jų viešnagės laiką mūsų šalyje“, – didelį Japonijos ir Lietuvos bendradarbiavimo potencialą mato Lietuvos turizmo galimybių renginį atidariusi ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.
Vilniaus turizmo galimybes Tokijuje pristatė Turizmo ir konferencijų biuro vadovė Jolanta Beniulienė, Kauno – savivaldybės Užsienio reikalų skyriaus vedėja Emilija Šakalienė, Birštono – merė Nijolė Dirginčienė. Aktyvaus susirinkusių susidomėjimo sulaukė kaimo turizmo galimybes reprezentavęs Lietuvos kaimo turizmo asociacijos prezidentas Linas Žabaliūnas ir lankytinų vietų japonams TOP-10, kurį sudarė aktyviai po Lietuvą keliaujantis Japonijos ambasadorius Lietuvoje Toyoei Shigeeda, pristačiusi Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.
Lietuvos turizmo verslą renginiuose Japonijoje atstovauja „Amber Tours“ ir „Baltic Travel Group“. Susisiekimo tarp šalių galimybes ne tik per Helsinkį, bet ir per Stambulą pristatė aviakompanija „Turkish Airlines“.
2015 m. Lietuvoje apsilankė daugiau nei 21 tūkst. turistų iš Japonijos, t.y. net 45,4 proc. daugiau nei 2014 m.
Oficialiai Lietuvos turizmą Japonijoje atstovauja rinkodaros kompanija „Foresight marketing“.