Turizmui Lietuvoje trūksta strategijos

Lietuvos turizmo plėtrai ir prisistatymui trūksta turizmo įvaizdžio formavimo strategijos, rašo „Verslo žinios“.
Kauno senamiestis
Kauno senamiestis

„Valstybės mastu neturime nei Lietuvos įvaizdžio strategijos, nei įvaizdžio koordinatoriaus, nei stebėsenos, kam išleidžiamos įvaizdžiui skiriamos lėšos.

Padėtį dar sunkina ir tai, kad šiemet smarkiai apkarpytos lėšos turizmo rinkodarai, o turizmas šiandien – bene vienintelė šaka, kuri užsiima Lietuvos įvaizdžio kūrimu pasaulyje“, – dienraščiui sakė Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.

Anot jos, be strategijos neapsimoka kurti naujo Lietuvos turizmo prekės ženklo, kurio kūrimo konkursą artimiausiu metu ketina paskelbti Valstybinis turizmo departamentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai