2021 04 28 /10:19

Griežtą karantiną įvedusi Turkija ramina: „Būti turistu šalyje apsimoka“

Nuo ketvirtadienio Turkijoje įvedamas griežtas karantinas, šalyje sparčiai daugėjant susirgimų COVID-19 liga atvejų, nebus taikomas iš užsienio atvykusiems poilsiautojams, pareiškė šalies turizmo ir kultūros ministras.
„Viskas įskaičiuota“ atostogų karalienė Turkija galų gale grįžta: kas šiemet bus kitaip?
„Viskas įskaičiuota“ atostogų karalienė Turkija galų gale grįžta: kas šiemet bus kitaip? / 123rf.com/Scanpix nuotr.

„Jie galės laisvai keliauti turėdami su savo pasus, lankytis muziejuose ir archeologinėse vietovėse. Turkijoje būti turistu apsimoka“, – Anatolijos naujienų agentūra cituoja Mehmetą Nuri Ersoy.

Ministras pabrėžė, jog „Safe Tourism Certification“ programa vasaros sezonu toliau veiks, tuo tarpu kriterijai saugumo sertifikatų gavimui turizmo objektams taps griežtesni.

Jis pridūrė, kad visi turizmo sektoriaus darbuotojai dabar skiepijami, o jų vakcinavimas bus baigtas iki gegužės pabaigos.

Turkijoje vėl pradėjus sparčiai plisti koronaviruso užkratui, šalies valdžia nuo balandžio 29-osios iki gegužės 17 dienos įveda griežtas ribojančias priemones.

Kavinės ir restoranai klientus aptarnaus tik produktų išsinešimui, o prekybos centrai nedirbs sekmadieniais. Uždaromi biurai ir įmonės, išskyrus tas įmones, kurioms veikti leis Vidaus reikalų ministerija. Bus draudžiama keliauti tarp šalies regionų, o ypatingiems kelionių atvejams bus būtini specialūs leidimai.

Be to, Turkijos piliečiams ir leidimus čia gyventi turintiems asmenims visą karantino laikotarpį galios komendanto valanda – palikti namus bus leidžiama tik turint svarią priežastį.

Daugiau skaitykite čia: Turkija įveda griežčiausią iki šiol matytą karantiną – bet ne turistams

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis