Turkijos viešbučiai rengiasi priimti turistus: kaip jie atrodys?

Viešbučiai Turkijos kurortuose rengiasi turistų priėmimui pagal naująsias „pokoronines“ taisykles, rašo atorus.ru. Pavyzdžiui, bus privalu visur laikytis atstumo – net ir restorane ar take link jūros.
Viešbutis Bodrume
Viešbutis Bodrume / Viešbučio nuotr.

Turkijos viešbučiai, kurie siekia naujųjų „sveikatos sertifikatų“, jau pradėję savo infrastruktūrą keisti taip, kad atitiktų naujus reikalavimus. Yra pateiktas išsamus 132 punktų sąrašas, kurį viešbutis turi įgyvendinti. Pavyzdžiui, turi įkurti „izoliatorių“, kuriame būtų apgyvendinti asmenys, jeigu jie būtų įtarti dėl COVID-19. Kaip toks kambarys atrodytų, parodė Beleke esantis 5 žvaigždučių viešbutis „Calista Luxury Hotel“.

Pagal naujas taisykles, visiems darbuotojams pamainos pradžioje bus matuojama temperatūra. Visi keliautojai dėl koronaviruso žadami tikrinti dar oro uostuose.

Jeigu į viešbutį atvykusiam svečiui yra pakilusi temperatūra, jis būtų apgyvendintas „izoliatoriuje“, kuris įrengtas ne pagrindiniame viešbučio pastate. Jis ten turėtų leisti laiką tol, kol paaiškėtų temperatūros pakilimo priežastis. Kambaryje būs lova, medicinos technika, taip pat atskira patalpa gydytojams ir slaugams, kurie privalės kalbėti angliškai. Jeigu prireiktų, pacientas būtų išgabenamas į ligoninę.

Bodrumo viešbučiai buvo pirmieji, kurie jau atvėrė duris vietos turistams. Čia jau perstumdyti stalai, gultai ir skėčiai taip, kad atitiktų saugaus atstumo reikalavimus.

Pavyzdžiui, viename viešbutyje su 500 kambarių pagrindiniame restorane buvo pašalinta pusė kėdžių – liko tik apie 150. Įvesta nauja maitinimo tvarka. Pavyzdžiui, vakarienei bus trys pamainos: nuo 18, nuo 19 ir nuo 20 valandos. Turistų bus prašoma pasirinkti, kada jie norėtų valgyti. Jie galėtų ir rezervuoti konkretų staliuką.

Viešbučiuose bus mažiau gultų – siekiant užtikrinti 2 metrų atstumą, kas antras gultas buvo pašalintas. „Ambrosia Hotel“ vadovas Ismailas Dushmezas teigė, kad saugus bent 1,5 m atstumas bus užtikrinamas visur – netgi takuose viešbučio teritorijoje.

„Mūsų svečiai laikysis socialinio atstumo nedelsiant, nuo tos akimirkos, kai įžengs į viešbutį, – aiškino jis. – Ši taisyklė bus privaloma ne tik turistams, bet ir darbuotojams.“

Viešbučiai stengiasi apgalvoti viską – net ir mažiausias smulkmenas. Pavyzdžiui, netgi ir rašikliai, kuriais naudojasi turistai registratūroje, bus vienkartiniai.

Kad atitiktų visus naujojo sertifikato reikalavimus, viešbučiai taip pat turi įsigyti termometrus, termovizorius, kaukių, dezinfekcinio skysčio. Kai kurie viešbučiai planuoja kiekvienam svečiui įduoti po asmeninį apsaugos priemonių rinkinį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis