Remiantis tyrimo duomenimis, 9 iš 10 poilsiautojų prieš kur nors keliaudami skaito atsiliepimus ir patarimus internete. 9 iš 10 tai daro ir prieš užsisakydami kelionių bilietus. 2 iš 3 taip daro visuomet arba labai dažnai.
Tačiau vos 1 iš 4 keliautojų ir turistų pasidalina savo įspūdžiais internete po atostogų.
Be to, tyrimas parodė, jog 1 iš 5 apklaustųjų būtinai atsisako kelionės į viešbutį ar kurortą, jei interneto erdvėje perskaito apie jį blogų atsiliepimų. Jie tuomet ieško kitų vietų apsistoti.
33% turistų prieš priimdami sprendimą visuomet domisi vartotojų atsiliepimais, dar 30% daro tai dažnai, 29% kartais. Vos 8% apklaustųjų pareiškė, jog niekuomet neskaito atsiliepimų internete apie planuojamos kelionės objektus.
Tačiau atsakymas į klausimą, ar palieka savo atsiliepimus ir įspūdžius interneto erdvėje po kelionės, parodė „veidrodžio efektą“. 35% respondentų prisipažino niekuomet nepaliekantys savo nuomonės internete, dar 41% apklaustųjų daro tai retai, 15% - dažnai ir vos 9% - visuomet.
Taigi, minėtos apklausos rezultatai rodo, jog būtent mažuma vartotojų labiausiai veikia daugumos pasirinkimą. Be to, jie labiausiai ir formuoja nuomones apie viešbučius, jų paslaugas, kurortus, personalą, skrydžių bendroves, kelionių organizatorius ir, apskritai, apie pačias kelionių kryptis. Remiantis aktyvių internautų ir keliautojų nuomonėmis didžioji kitų poilsiautojų dalis renkasi savo poilsio vietas ar, perskaitę blogą atsiliepimą, keičia savo pasirinkimą. Taip elgiasi kas penktas vartotojas.
69% turistų prieš priimdami sprendimą dėl kelionių, skaito atsiliepimus internete ir vos 3% jų ignoruoja neigiamą informaciją ar kritiką bei priima sprendimus savarankiškai.
Be kita ko, 77% apklausoje dalyvavusių moterų ir 70% vyrų sakė, jog prieš priimdami savo sprendimus dėl kelionių, jie ieško ir kitų informacijos šaltinių apie savo planuojamą pasirinkimą. Taip jie pasitikrina sprendimo teisingumą.
Jaunimas, be to, yra mažiau pakantus, todėl, perskaitę neigiamą atsiliepimą apie viešbutį ar kurortą, jauni žmonės dažniausiai ieško kito varianto.
2013 01 17
Tyrimas: daugumos turistų kelionių pasirinkimą lemia aktyvi mažuma
„Travel Weekly“ žurnalo užsakytas ir „Exploreresearch“ bendrovės atliktas specialus tyrimas parodė, jog dauguma keliautojų, turistų ir šiaip visų atostogas planuojančių žmonių skaito kitų keliautojų atsiliepimus internete, elektroniniuose dienoraščiuose ar įvairiausiuose forumuose. Tačiau apie aplankytas vietas atsiliepimus rašo, maršrutus ir įspūdžius pasakoja tik nedidelė dalis žmonių.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą