Savivaldybės Kultūros skyriaus vedėja Jūratė Brasiūnienė BNS teigė, kad programa yra viena iš rajono tarybos patvirtintos 2022–2026 metų turizmo plėtros strategijos įgyvendinimo priemonių.
Pasak savivaldybės atstovės, tikimasi, kad tokia programa didins Utenos rajono žinomumą, kurs bei viešins jo įvaizdį.
„Kalbantis su žmonėmis, būna kartais tam tikras rodiklis, kad jie nustemba: oho, kiek jūs čia visko turite, kaip čia yra įdomu. (...) Tada supranti, kad visada galima plačiau apie save pasakyti, geriau pasakyti, galbūt panaudoti daugiau sklaidos kanalų“, – BNS sakė J.Brasiūnienė.
„Tikslas vienas rinkodaros – pasakyti plačiau, kas mes esame, ką turime, tikslas visada yra skatinti turistų srautus. Tikimės, kad su ekspertais gal dar labiau išsigryninsime tikslines grupes, pasižiūrėsime į save ir iš vidaus, ir iš išorės – tai bendri rinkodaros tikslai“, – pridūrė ji.
Kiek lėšų numatoma skirti programos rengimui, savivaldybės atstovė nenurodė.
Centriniame viešųjų pirkimų portale (CVPP) paskelbtame programos rengėjo konkurse pasiūlymų laukiama iki balandžio 17 dienos.
Nurodoma, kad rengiant programą turės būti atliekama rajono turizmo aplinkos analizė kartu įvertinant vietos turizmo tendencijas, rinkos aplinką bei savivaldybės konkurencingumą, taip pat ketveriems metams numatytas programos įgyvendinimo priemonių planas. Programą turės patvirtinti rajono taryba.