CMA įpareigojo kelionių organizatorius būti pasirengusiems grąžinti pinigus už neįvykusias keliones, jei jos bus atšauktos dėl koronaviruso šią vasarą.
2020 metais dėl atšauktų kelionių kompensacijų CMA sulaukė 23 000 skundų – tarnyba ėmėsi veiksmų prieš penkis stambius kelionių organizatorius („Tui“, „Teletext Holidays“, „LoveHolidays“, „Lastminute.com“ ir „Virgin Holidays“), kurie keleiviams išmokėjo 200 milijonų svarų sterlingų.
CMA ragina kelionių organizatorius supaprastinti kompensacijų išmokėjimo už atšauktas keliones tvarką, įskaitant aiškius kelionės atšaukimo būdus, kuriuos galėtų rinktis keleiviai.
Pagal kelionių paketų taisykles, už atšauktas keliones keleiviams turi būti išmokamos kompensacijos per 14 dienų, o pačios kompensacijos turi būti išmokamos pinigais, o ne pasižadėjimais grąžinti skolą (skolos rašteliais; angl. credit note).
Kai kurie kelionių organizavimo kompanijų klientai sutiko atidėti atšauktas keliones vėlesniam laikui, dalis sutiko palaukti kompensacijų išmokėjimo ir priėmė skolos raštelius, tačiau keleiviai, kurie norėjo atgauti pinigus už karantino metu atšauktas keliones, susidūrė su sunkumais.
Pasak CMA, kelionių organizavimo kompanijų klientams turi būti leidžiama rinktis, ar jie sutiks palaukti kompensacijų išmokėjimo pagal skolos raštelius, ar jie norės iškart atgauti kompensacijas. Be to, klientai, gavę skolos raštelius, privalo turėti galimybę iškeisti juos į pinigus bet kuriuo metu.
Kompanijos, delsiančios kompensuoti savo klientams už atšauktas keliones, rizikuoja atsidurti teisme, į kurį kreipsis CMA.