2023 05 12

Lietuvis nuvyko į šalį, kurioje turistai tarsi išnyksta: „Čia tavęs niekas niekada neras“

Jau tiek daug esu pasakojęs apie savo kelionę į vieną išskirtiniausių pasaulio šalių – Šiaurės Korėją, kad kartais užmirštu, ką kam esu sakęs. Žinau, kad esu pasakojęs apie viešbutį Pchenjane, kuriame gyvenome beveik visą viešnagės laikotarpį ir kuris skirtas tik retiems (šiaurės korėjiečiams jis yra uždrausta zona), šalį lankantiems turistams, mat yra pastatytas saloje, kas užtikrina, jog turistas iš jo nepabėgs. Faktiškai tas viešbutis yra tarsi itin lengvo režimo kalėjimas, kuriame gali daryti ką tik nori (išskyrus, aišku, ideologinių plakatų plėšymą ar panašias nesąmones), tačiau iš jo išeiti negali.
Demilitarizuota zona ir Kesongo miestas Šiaurės Korėjoje
Demilitarizuota zona ir Kesongo miestas Šiaurės Korėjoje / Vaido Mikaičio nuotr.

Taip pat priminsiu, kad toje šalyje neveikia telefono ryšys bei neįmanoma prisijungti prie interneto. Taigi, papuolęs į Šiaurės Korėją, žmogus praktiškai išnyksti ir tampi nepasiekiamu jokiais kanalais. Jei tau kas nors toje šalyje atsitiktų, tikimybė, kad niekas niekada tavęs neras, yra maksimaliai didelė.

Papuolęs į Šiaurės Korėją, žmogus praktiškai išnyksti ir tampi nepasiekiamu jokiais kanalais.

Todėl ganėtinai nustebome sužinoję, kad mūsų viešbutyje yra viešas kompiuteris, iš kurio užsieniečiai už nedidelį mokestį į pasaulį gali pasiųsti elektroninį laišką ir pranešti apie save. Tiesa, prieš tai reikia su viešbučio darbuotojais visą tai suderinti užpildant kažkokią formą, kurioje nurodai, kam ir į kokią valstybę laiškas bus siunčiamas. Tik tada jie tau paleis tikrą internetą (vietiniams šalyje pasiekiamas tik kažkoks vietinis intranetas) ir leis prisijungti prie elektroninio pašto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis