Kaip rašoma pranešime spaudai, pagrindinis klipo veikėjas – navigacija, kuriai Vilniuje tiesiog nėra ką veikti, nes atstumai šiame mieste tokie maži, kad orientuotis tarp daugybės vaizdingų miesto objektų galima tiesiog akimis. Nuo istorinių paminklų iki išskirtinių restoranų, nuo ramių parkų iki triukšmingų vakarėlių – Vilniuje itin paprasta keliauti nuo vienos vietos iki kitos, patiriant vis kitokias miesto spalvas.
„Vilnius yra išskirtinis miestas – čia apstu autentiškų, unikalių, istorinių vietų, gamtos kampelių, parkų, jis skendi žalumoje, kartu čia gausu modernių erdvių, šiuolaikinio meno ir įdomių restoranų. Svarbiausia, kad norint pamatyti įdomiausias sostinės vietas nereikia navigacijos. Tai tikras atradimas tiems, kurie dar nėra lankęsi Vilniuje.”,– sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Pasak jos, svarbiausi miesto privalumai, kuriuos siekiama atskleisti naujuoju vaizdo klipu – kompaktiškumas ir įvairovė. Vilniuje paprasta nusigauti iš vienos vietos į kitą, todėl nors mieste gausu skirtingų lankytinų objektų, labai lengva pažinti įvairiapusį Vilnių ir visa tai galima padaryti tiesiog pėsčiomis.
Praėjusiais metais Vilnius daug dėmesio pasaulio žiniasklaidoje sulaukė pradėjęs reklamuotis kaip „Europos G taškas“. Vilnius atsirado ne tik solidžiausių Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir kitų šalių leidinių puslapiuose, bet ir milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčio JAV komiko Johno Oliverio laidoje.
Naujas vaizdo klipas – jau anksčiau startavusio projekto „Walkable Vilnius“ (liet. „Pasivaikščiojimų Vilnius“) dalis. Projektas skirtas penkioms turizmo rinkoms: Didžiajai Britanijai, Italijai, Vokietijai, Švedijai ir Norvegijai.
Projektas „Walkable Vilnius“ užsienio rinkoms pristatytas praėjusių metų pabaigoje, sukūrus svetainę walkablevilnius.lt ir vykdant aktyvią rinkodaros kampaniją. Svetainėje pateikiami 23 turistams skirti pažintiniai maršrutai pėsčiomis po Vilniaus senamiestį, jo apylinkes bei gretimus miestus – Trakus, Medininkus, Kernavę.
Reklamos kūrėjai ir įgyvendintojai – kūrybinė agentūra „Clinic212“, vaizdo klipo projektą padėjo įgyvendinti reklamos ir kino produkcijos kompanija „Zest Production“ bendradarbiaudama su Pauliumi Ambrazevičiumi.
Projektą „Walkable Vilnius“ inicijavo Vilniaus miesto savivaldybės administracija, jį įgyvendina sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“. Projektas finansuojamas Europos regionų vystymo fondo lėšomis.