04 11

Užsieniečiai išrėžė, ką galvoja apie skandalingąją Vilniaus reklamą: ar tai ne juokas pro ašaras?

Prieš savaitę pasirodžiusi Vilniaus miesto reklama „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) sukėlė tikrą audrą. Vieni lietuviai ją vertina itin neigiamai, žeidžiančią Lietuvos sostinę ir jos gyventojus, kiti tautiečiai reklamoje įžvelgė tinkamai išreikštą ir turistus galintį privilioti humorą. Lietuvių nuomonių daug, tačiau „15min“ nusprendė pasidomėti, ką apie šią reklamą galvoja užsieniečiai.
Vilniaus reklama
Vilniaus reklama / „Expectations vs. Reality“ reklamos akimirkos

Feisbuke peržiūrėjus kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ paskelbtą reklamos vaizdo įrašą, matyti, kad jį komentavo ir užsieniečiai, todėl būtent jų ir buvo paprašyta pateikti platesnę nuomonę apie reklamą. Savo mintimis sutiko pasidalyti Vilniuje studijuojantis azerbaidžanietis, taip pat ukrainietis, kuris yra patarėjas reputacijos ir krizių klausimais, fotografija užsiimantis lenkas ir jo tautietė bei latvis.

„Expectations vs. Reality“ reklamos akimirka / Vilniaus reklama
„Expectations vs. Reality“ reklamos akimirka / Vilniaus reklama

Sako, kad ši reklama parodo Vilniaus realybę

Štai į Vilnių iš Azerbaidžano studijuoti atvykęs Imamas feisbuke ties šios reklamos įrašo komentarais rašė, kad ji parodo tikrąjį Vilnių: „Pirmoji dalis yra realybė. Ne tiek daug pasikeitė. “

Paprašytas plačiau pakomentuoti savo nuomonę ir tai, kaip jam sekasi gyventi Vilniuje, Imamas negailėjo kritikos: „Manau, kad ši reklama parodo Vilniaus realybę, tačiau rinkodaros požiūriu tai nėra profesionalus darbas. Pirmoje dalyje yra gana realių scenų iš priemiesčių, o antroji dalis trumpa, kad būtų galima suprasti, ką sutiks atvykėliai. Bet kokiu atveju turistai atvyks ir pamatys, kokia yra realybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis