Turizmo departamento laikinasis direktorius Juozas Raguckas BNS patvirtino, kad kreipimasis prokurorams pateiktas praėjusį penktadienį. Anot jo, tai padaryta laikantis standartinių procedūrų – ginant viešąjį interesą. Valstybinis turizmo departamentas į Generalinę prokuratūrą kreipėsi ir dėl anksčiau šiemet bankrutavusių kelionių organizatorių.
Generalinės prokuratūros Komunikacijos skyriaus vedėja Elena Martinonienė BNS patvirtino, kad Turizmo departamento kreipimasis gautas pirmadienį.
„Galiu patvirtinti, kad Valstybinio turizmo departamento raštą gavome pirmadienį. Artimiausiu metu bus nuspręsta, kas jį nagrinės“, – BNS sakė E.Martinonienė.
Turizmo departamento atstovė spaudai Edita Gaigalienė BNS teigė, kad, palyginti su savaitgaliu, naujesnės informacijos apie „Fresh Travel“ ir jos klientus neturima.
„Kiek žinau, bendravimas su „Fresh Travel“ vadovu nėra sklandus, tačiau siekiame gauti visą įmanomą informaciją“, – BNS teigė E.Gaigalienė.
„Fresh Travel“ apie savo nemokumą paskelbė praėjusį penktadienį, tą pačią dieną Turizmo departamentas sustabdė įmonės veiklos pažymėjimą.
Pirminiais duomenimis, problemų dėl kelionių organizatoriaus „Freshtravel“ žlugimo problemų patirs apie 1300 žmonių. Tačiau šis skaičius gali būti didesnis, nes tik pirmadienį paaiškės, kiek išankstinių šio kelionių organizatoriaus kelionių buvo parduota per grupinio apsipirkimo portalus.
Valstybiniam turizmo departamentui teko pasirūpinti Madeiroje (Portugalija) ir Hurgadoje bei Šarm el Šeiche (Egiptas) likusiais „Freshtravel“ klientais – turistai parskraidinti užsakytais reisais. Už juos apmokėta iš draudimo lėšų. Tam išleista beveik 600 tūkst. litų. Kompensacijoms, kurių tikisi bankrutavusio kelionių organizatoriaus klientai įsigiję keliones, kurios nebeįvyks, iš draudimo fondo liko vos 100 tūkst. litų.
„Freshtravel“ veikla sustabdyta penktadienį, paaiškėjus, kad ji negali vykdyti įsipareigojimų dėl apyvartinių lėšų trūkumo.