Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vartotojų tarnyba teigia kol kas negavusi skundų dėl kelionių į Rodą

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) teigia kol kas negavusi skundų iš keliautojų, kuriuos kelionių organizatoriai paliko be informacijos ir pagalbos gaisrų alinamoje pietinėje Graikijos Rodo salos dalyje.
Temos: 2 Rodas Gaisras

„Vartotojų skundų dėl kelionių organizatorių veiksmų dar nesame gavę, tik pavienius paklausimus dėl informacijos“, – BNS sakė tarnybos tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė.

Jos teigimu, tokius skundus teikti dar kiek per anksti – reikia surinkti įrodymus.

Rodo saloje atostogas leidę turistai iš Lietuvos žiniasklaidai ir socialiniuose tinkluose skundėsi, kad agentūros jais tinkamai nepasirūpino, apie galimą pavojų neinformavo, o evakuacijos metu siūlė patiems atvažiuoti į oro uostą išsinuomojus automobilį, taksi ar autostopu, nors nebuvo elektros ir telefono ryšio.

Vartotojų tarnybos atstovė pabrėžė, kad galimus skundus vertindama įstaiga formuos konkrečios situacijos ginčo praktiką, o įstatymų keitimo ar kitas teisines iniciatyvas formuos Ekonomikos ir inovacijų ministerija.

Tarnyba trečiadienį išplatino rekomendacijas, kaip elgtis turistams, kai kelionės metu įvyksta stichinės nelaimės (gaisras, potvynis, žemės drebėjimas ir kita) ar kitos nenumatytos aplinkybės, kurių negalima numatyti arba išvengti – tarnybos teigimu, turisto saugumu turėtų pasirūpinti kelionės organizatorius.

„Tai paprastai yra numatyta tarp vartotojo ir kelionės organizatoriaus sudarytoje sutartyje“, – nurodo VVTAT.

Įvykus nenumatytoms aplinkybėms (force majeure) turistas negalėtų reikalauti žalos atlyginimo dėl perkėlimo į prastesnį viešbutį, sugaišto papildomo laiko kelionėje ar kitų nepatogumų, nepriklausančių nuo kelionės organizatoriaus.

VVTAT nurodo, kad turistas turi teisę nutraukti sutartį nemokėdamas mokesčio, jeigu kelionės vietoje ar visiškai greta atsiranda nenugalimos jėgos aplinkybių, dėl kurių kelionė gali tapti neįmanoma.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos