Tačiau tai nereiškia, kad plaukiant kruiziniu laivu nebebus galima pasiekti miesto. Tai reiškia, kad jiems tiesiog reikės koreguoti maršrutą, rašo „Travel and Leisure“.
Visi laivai, sveriantys daugiau nei 55 tūkst. tonų, nebegalės plaukti Venecijos Giudecca kanalu, kuris miestą kerta šalia Šv.Marko aikštės. Dideli laivai vietoj to turės švartuotis industriniame uoste Marghera, esančiame toliau nuo istorinio miesto centro žemyninėje Venecijos dalyje.
Tai reiškia, kad turistams, norintiems aplankyti Veneciją, prireiks daugiau laiko (ir pinigų) nuvykti į miesto centrą. Arba teks rinktis mažesnį kruizinį laivą, kuris galės plaukti toliau.
Miesto valdžia tikisi planus dėl naujo laivų maršruto įgyvendinti per ketverius metus.
Venecijos meras Luigi Brugnaro aiškina, kad toks sprendimas yra puiki pusiausvyra tarp dviejų pusių – rūpinimosi miesto aplinkosauga ir kruizinių laivų sukuriamų darbo vietų išlaikymo.
Venecija jau apribojo restoranų skaičių, kurie gali pardavinėti picos gabalėlius, kebabus ar kitą greitą maistą.
Praėjusiais metais Venecijos valdžia prabilo apie svarstymus riboti per dieną į miestą įsileidžiamų turistų skaičių. Tačiau šalies valdžia linksta geriau juos nukreipti kitomis kryptimis, o ne jiems išvis neleisti įkelti kojos į Veneciją.
Šiemet Venecija jau uždraudė atidarinėti naujus viešbučius istoriniame miesto centre ir apribojo restoranų skaičių, kurie gali pardavinėti picos gabalėlius, kebabus ar kitą greitą maistą.
Taip pat skirta daugiau lėšų informacinėms kampanijoms, kuriomis turistai informuojami apie lankytinas vietas kitose miesto dalyse, ne tik centre. Be to, pradėta „pirmenybė vietiniams“ politika vandens taksi.