Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Venecijos karnavalas dėl potvynių ir koronaviruso sulaukė nedaug turistų

Venecijoje vasario viduryje tradiciškai vykstantis karnavalas šiemet  dėl potvynių ir koronaviruso sulaukė gerokai mažiau turistų, pranešė portalas „The Local“.
Venecijos karnavalas
Venecijos karnavalas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Dabar pats karnavalo įkarštis, [karnavalas] vyksta nuo vasario 8-osios iki 25-osios. Bet viešbučiai šiemet užpildyti vidutiniškai 70 procentų. Daug pramoginių renginių ir pokylių atšaukta“, – sakoma pranešime.

Didelį turistų skaičiaus sumažėjimą nulėmė daug žalos padarę praėjusių metų potvyniai ir koronaviruso epidemija, rašo portalas.

Rekordiniai potvyniai Venecijoje vyko lapkritį, kai vanduo pakildavo iki 187 cm virš normalaus lygio. Buvo apgadinta daug garsių objektų; potvynio padaryta žala vertinama mažiausiai milijardu eurų.

Turistų srautas sumažėjo Venecijos valdžiai pradėjus kovoti su dideliu lankytojų srautu, kuris kėlė nepatogumų gyventojams. Tarp taikomų priemonių yra didesnis apgyvendinimo viešbučiuose mokestis, naujas mokestis už įvažiavimą į miestą, baudos turistams už įvairius, net nedidelius taisyklių pažeidimus.

Be to, karnavalo išvakarėse mieste pradėjo veikti skaitmeninė turistų kontrolės ir apskaitos sistema su gatvėse įrengtomis kameromis. Sistema atpažįsta žmonių siluetus, nustato jų lytį ir amžiaus kategoriją, taip pat fiksuoja mobiliųjų telefonų signalus, pagal kuriuos nustato, iš kur atvažiavo turistas ir kiek laiko jis yra Venecijoje. Eksperimentas bus vykdomas iki vasario 25 dienos.

Per dieną Venecijoje apsilanko maždaug 60 tūkst. turistų.

Venecijos karnavalas baigiasi Užgavėnių antradienį, po kurio prasideda Gavėnia prieš Velykas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?