Skrydžių skaičius bus mažinamas nuo lapkričio mėn., o tai turės įtakos 2023 m. žiemos tvarkaraščiui ir 2024 m. vasaros tvarkaraščiui.
Sprendimas, apie kurį pirmą kartą paskelbta praėjusiais metais, priimtas dėl to, kad pradėtos taikyti įvairios priemonės, kuriomis siekiama sumažinti išmetamo anglies dioksido kiekį, taip pat sumažinti triukšmo lygį.
Olandijos transporto ministerija pranešime nurodė: „Kiekvienam oro uostui nustatytas didžiausias išmetamo CO2 kiekis bus taikomas kelerius metus, todėl vienais metais viršytas kiekis gali būti kompensuojamas vėlesniais metais.
Amsterdamo oro uostas yra vienas judriausių Europoje.
Ši politika padės šaliai pasiekti užsibrėžtą anglies dioksido išmetimo tikslą. Dėl tolesnių detalių dar reikia apsispręsti, o vyriausybė žada, kad diskusijose dalyvaus visos šalys“.
Tačiau „KLM Group“, „EasyJet“, TUI, „Delta“ ir „Corendon“ oro linijų bendrovės šį žingsnį pasmerkė.
„Delta“ pareiškė, kad „griežtai prieštarauja“ pajėgumų mažinimui.
Amsterdamo oro uostas yra vienas judriausių Europoje, nusileidžiantis tik Londono Hitrou ir Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostams.
Britai dažnai keliauja per Amsterdamo oro uostą, kad galėtų pigiau pasiekti kitą Europos miestą arba pasinaudoti juo kaip persėdimo vieta tolimose kelionėse.
Ne tik Schipolio oro uostas priverstas atsisakyti skrydžių.
Vokietijos oro linijų bendrovė „Lufthansa“ patvirtino, kad turėjo „pakoreguoti savo vasaros skrydžių tvarkaraštį“ – šią vasarą atsisakyta daugiau kaip 34 000 skrydžių.
Ji nurodė, kad šiuo metu aviacijos pramonę veikia darbuotojų trūkumas.
Jungtinėje Karalystėje oro bendrovė „Wizz Air“ patvirtino, kad atsisakoma visų jos skrydžių iš Kardifo oro uosto, kai ji pasitraukė iš savo bazės Velse.