Viešbučiuose yra šampūno ir muilo, o kodėl pačiam reikia pasirūpinti dantų pasta?

Viešbučiuose jau galima rasti visko – ne tik šampūno ir muilo, bet ir kempinėlę batams valyti, siuvimo reikmenų, skustuvą. Bet kodėl tik retkarčiais juose svečiams duodama dantų pastos? Juk net šampūno gal ne visiems kasdien reikia, bet štai dantų pastos – tiek ryte, tiek vakare.
Dantų pasta
Dantų pasta / 123RF.com nuotr.

Atsakymų, kodėl dantų pastos nerandate viešbučių vonios kambariuose, yra net keli. Kaip aiškina „Travel And Leisure“, dantų pastos turėjimas neturi jokios įtakos viešbučių vertinimui. Dantų pasta nėra įtraukta tarp kriterijų, pagal kuriuos apnakvindinimo vieta galėtų pasikelti savo reitingą.

Kita priežastis – su dantų pasta yra daugiau reikalų nei, tarkim, su šampūnu. „Slate“ anksčiau rašė, kad JAV dantų pastai taikomi griežtesni reikalavimai, šiuo atžvilgiu ji panašesnė į vaistą, o ne į higienos priemonę. Dėl to ir viešbutininkams ji yra brangesnė.

Kita vertus, dantų pasta nėra tokia „įkvepianti“ kaip prabangūs šampūnai ar losjonai, beveik net nėra prabangių jos prekės ženklų. Tad „Slate“ autorė Karen Gardiner rašė, kad logika gana prieštaringa: viena vertus, dantų pastos nėra, nes ji yra per brangi, kita vertus – nepakankamai prabangi.

Straipsnyje taip pat teigiama, kad viešbučių svečiai paprasčiausiai dantų pastos net neprašo, todėl tik išskirtiniais atvejais jos galima rasti savo viešbučio kambario vonioje.

123RF.com nuotr. / Vyras valosi dantis
123RF.com nuotr. / Vyras valosi dantis

Kad situacija galėtų artimiausiu metu pasikeisti, tikėtis nevertėtų. Pastaraisiais metais stiprėja judėjimas viešbučiams atsisakyti mini higienos priemonių, nes joms sunaudojama begalės plastiko. Tad nors šampūną ar dušo želę galima supilti į didelį dozatorių, to su dantų pasta nepadarysi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis