Naujieną apie pikantišką reklamą paskelbė nemažai užsienio portalų – pradedant britų „The Independent“, „The Sun“, „Daily Mail“ ir baigiant JAV „The Washington Post“.
Tiesa, tai kol kas ir tėra žinutės – žiniasklaida neanalizuoja ir nesiima vertinti reklamos ar jos potencialaus pasisekimo. Nėra nei pagyrų, nei nusistebėjimo tokiu Vilniaus sprendimu. Kai kuriose žiniasklaidos priemonėse tik pridedama, kad reklama – „šmaikšti“ ar „pikantiška“.
Savo skaitytojams portalai pateikia informaciją, kas vaizduojama reklamoje, ir kad tai sukėlė nemenkas diskusijas pačioje Lietuvoje.
Taip pat pažymima, kad kampanija prasideda likus ne tiek daug laiko iki popiežiaus Pranciškaus vizito Lietuvoje. Į tai net antraštėje dėmesį atkreipė Liudas Dapkus, kurio straipsniu naujienų agentūrai AP daugelis portalų ir pasinaudojo.
Po „Daily Mail“ tekstu keli komentatoriai dalijosi savo asmeninėmis įžvalgomis. Vienas stebėjosi, kodėl pasirinktas būtent toks būdas – juk Vilnius gali pasiūlyti žymiai daugiau.
Tačiau keli kiti gyrė šmaikštumą ir idėją. Vienas ją net lygino su pasaulyje daug dėmesio sulaukusia anglų kalbos mokykla Kroatijoje, kuri savo reklamai panaudojo pirmosios JAV ledi Melanios Trump atvaizdą. Po jos nuotrauka buvo užrašas: „Tik įsivaizduokite, kiek galite pasiekti, mokėdami šiek tiek anglų kalbos.“
15min kalbinti ekspertai pirmadienį gyrė „Go Vilnius“ drąsą už įdomią idėją, kadangi, anot jų, tik taip dabar galima išsiskirti informaciniame triukšme.
Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.
Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.
Premjeras Saulius Skvernelis antradienį sakė nematantis tokių sąsajų, nes reklamoje kalbama apie Vilniaus kultūrinį, istorinį patrauklumą.