Po Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos tikimasi klientus aptarnauti dar sparčiau. Rekonstrukcijos metu bus pertvarkomos ir keleivių aptarnavimo linijos, įrenginėjami nauji stalai. Šie pokyčiai iki metų pabaigos keleivių pralaidumą padidins dar 20 proc.
Papildomai, 25 proc. pralaidumas padidės ir po kitąmet įvyksiančios aviacijos saugumo patikros zonos išplėtimo bei papildymo dviem naujais rentgeno aparatais. Aptarnavimą greitinsiantys pertvarkymai suplanuoti ir 2019 m., ir 2020 m.
Ilgesnės eilės Vilniaus oro uoste susidaro per tris vadinamuosius piko laikus: 4–6 val. ryte, per patį vidudienį ir 15–16 val. Minėtu metu oro uoste dirba visi patikros punktai, o ramesniu laiku apsiribojama mažesniu jų kiekiu.
Lietuvos oro uostuose keleivių srautas per šiuos metus išaugo 14 proc. – tai daugiau, nei prognozuota.