Kaip pasakojo šiuo reisu skridę keleiviai, į Angliją išskristi jie turėjo vėlų trečiadienio vakarą, bet jau pakeliui į lėktuvą sužinojo, kad skrydis atidedamas. Kelis kartus vis nukėlus skrydžio laiką, galiausiai žmonės nuvežti į viešbutį. Naujas numatytas skrydžio laikas buvo ketvirtadienį 13 val. Tačiau ir tuomet lėktuvas nepakilo.
„Jokių žinių dar nėra“, – kelios minutės po 13 val. trumpąja žinute informavo Vilniaus oro uoste skrydžio į Londoną laukiantys keleiviai. 13.27 val., jų teigimu, keleiviai pagaliau pradėti laipinti į lėktuvą.
Galiausiai po daugiau nei pusės paros nerimo ir nežinomybės keleiviai išskrido į Londono Stanstedo oro uostą.
Į viešbutį – tik paryčiais ir be jokių paaiškinimų, kodėl atidėtas skrydis
„Niekas nieko nesako, kaip kokia karinė paslaptis. Vakar laukė visi prie vartų, suėjo į tunelį. Tada pasakė, kad dviem valandoms skrydis atidėtas. Po to ekranuose pradėjo rašyti 3.15 val. Tuomet internete „Ryanair“ puslapyje pamatėme, kad skrydis apskritai atšauktas“, – 15min pasakojo vienas iš šio reiso keleivių, Anglijoje gyvenantis Aivaras.
Pasak jo, skrydžio laukė daug žmonių su vaikais. Vidury nakties palikti likimo valioje oro uoste jie pradėjo piktintis. Tik tuomet sulaukė kompanijos atstovų pasiūlymo keliauti į viešbutį.
„Kai pradėjo žmonės šurmulį kelti, nuvežė į viešbutį – buvo gal 4 val. ryto. 10 val. jau laukė vežti į oro uostą. Nors skrydžio laiko dar nebuvo. O dabar rodo, kad 13 val. Visi laukia, bet niekas nieko neregistruoja“, – kalbėjo „Ryanair“ keleivis Aivaras.
Dėl vėluojančio skrydžio jis patyrė nemažai nemalonumų: „Šiandien jau turėjau dirbti. Dauguma kitų taip pat turi užsisakę traukinio bilietus, turėjo jau būti sugrįžę namo“, – sakė Aivaras.
Jis pasakojo skambinęs į aviakompanijos biurą Londone, kur sužinojo, kad 13 val. skrydžio esą nėra – numatytas tik 22.50 val. skrydis.
„Ryanair“ sistemoje nerodo, kad tas skrydis egzistuoja. Pagal mano bilietą pasakė, kad to (13 val. – aut. past.) skrydžio net nėra. Tik 22.50 val. Dabar lėktuvo Vilniaus oro uoste nėra“, – kalbėjo keleivis.
Dėl vėluojančio skrydžio jis patyrė nemažai nemalonumų: „Šiandien jau turėjau dirbti. Dauguma kitų taip pat turi užsisakę traukinio bilietus, turėjo jau būti sugrįžę namo“, – sakė Aivaras.
Ketvirtadienį ryte VĮ „Lietuvos oro uostai“ komunikacijos vadybininkė Agnė Mažeikytė 15min sakė, jog liepos 27 d. 22.50 val. turėjęs įvykti „Ryanair“ skrydis FR 2245 iš Vilniaus į Londono Stanstedo oro uostą atidėtas dėl techninių priežasčių.
„Mūsų žiniomis, jis planuojamas liepos 28 d. 13 val.“, – informaciją, kurią galima rasti Vno.lt puslapyje pakartojo oro uosto atstovė.
Aviakompanijos „Ryanair“ išplatintame atsakyme nurodoma, kad skrydis buvo atidėtas dėl techninės orlaivio problemos. „Šis skrydis iš Vilniaus į Londono Stanstedo oro uostą buvo atidėtas dėl techninės problemos su orlaiviu.
Visiems šio reiso keleiviams buvo pasiūlytas nemokamas vienos nakties apgyvendinimas viešbutyje ir užkandžiai, kaip tai numatyta teisės aktuose. „Ryanair“ inžinieriams sutvarkius gedimą ir orlaivį išvalius jis išvyko į Londoną. „Ryanair“ nuoširdžiai atsiprašo dėl vėlavimo nepatogumų patyrusių savo klientų“, – rašoma aviakompanijos pranešime.