2015 04 09 /11:46

Vilniaus oro uoste dvi paras „Air Lituanica“ skrydžio į Amsterdamą laukę keleiviai išskrido

„Air Lituanica“ lėktuvas į Amsterdamą turi kilti pusę septynių. Laura juo ketino iš Vilniaus išskristi trečiadienio ankstyvą rytą, bet skrydis buvo atšauktas paaiškinus, kad lėktuvas taisomas. Keleiviams pasiūlyta skristi tuo pačiu metu ketvirtadienį. Bet situacija pasikartojo. Vis dėlto ketvirtadienį į Amsterdamą lėktuvas išskrido.
„Air Lituanica“ pristatė skrydžius į Berlyną
„Air Lituanica“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Laukiame antra para, – 15min.lt liūdnai pastebėjo Laura, kuriai kelionės planus sugadino „Air Lituanica“. – Į Amsterdamą turėjau išskristi vakar prieš septynias, tačiau jokios informacijos nesulaukėme – kiek vakar skambinome, niekas nekėlė ragelio, sakė, kad suteiks informaciją 10 val. Švieslentėje vis praneša, kad vėliau ir vėliau. Nesiūlė jokių kitų variantų, neieškojo, su kuo kitu mes galėtume išskristi. Jie pralaukė numatytas penkias valandas, per kurias turi pateikti alternatyvą ir, kai jau nebebuvo skrydžių į Amsterdamą, pasakė ateiti ketvirtadienį, kai vėl turi skristi tas pats lėktuvas.“

Pasigedo pagalbos

Bet ir ketvirtadienio ankstyvą rytą situacija pasikartojo: „Air Lituanica“ lėktuvas ir vėl neišskrido. Keleiviams vėl nepasiūlyta alternatyvų, visi gaišo laiką tiesiog laukdami.

„Iš pažįstamų žmonių, dirbančių panašiose bendrovėse, sužinojome, kad lėktuvas nėra taisomas, jis tiesiog stovi. Mums jokių alternatyvų neieškoma, tiesiog pasiūlys atvykti rytoj“, – piktinosi moteris.

Ši kelionė Laurai labai svarbi tiek dėl darbinių reikalų, tiek dėl poilsio. Ji tvirtino neprarandanti vilties, kad išvykti pavyks bent artimiausiomis dienomis. Taip pat neatmeta galimybės reikalauti iš bendrovės piniginės kompensacijos.

„Jie turėtų surasti ir pasiūlyti mums skrydžius per kitus miestus, bet jie nieko neieško, nieko nedaro, tiesiog tempia laiką, kad mes vėl rytoj ryte neišskristume“, – kalbėjo į Amsterdamą susiruošusi moteris, tvirtindama, kad kartu su ja laukia tikrai daug žmonių.

Kad nebūtų kaip su kokia „Voyage-Voyage“

Jie turėtų surasti ir pasiūlyti mums skrydžius per kitus miestus, bet jie nieko neieško, nieko nedaro, tiesiog tempia laiką, kad mes vėl rytoj ryte neišskristume, – sakė Laura.

Moteris teigė nuo ryto bandanti gauti tikslią informaciją dėl skrydžio, tačiau nurodytais telefonų numeriais arba nepavyksta prisiskambinti, arba atsakoma, kad informacijos nėra.

„Bandėme aiškintis, kodėl žmonės neįspėjami iš anksto dėl to, kad skrydžio nebus, – nusivylimo neslėpė ji. – Kad tik nebūtų kaip su kokia „Voyage-Voyage“ (žlugusi kelionių agentūra, – red. past.), nes jokios informacijos nėra, vadovybei prisiskambinti negalime, visi kažkur dingę.“

„Vakar, balandžio 8 d., „Air Lituanica“ skrydis LT511 iš Vilniaus į Amsterdamą buvo atšauktas dėl techninių priežasčių, o šiandienos skrydis vėluoja. Skrydžių sauga yra absoliutus „Air Lituanica“ prioritetas, tad pastebėjus ar bent įtarus galimus orlaivio techninius nesklandumus, jis yra atidžiai patikrinamas, gedimai pašalinami arba skrydžiai juo yra nevykdomi“, – 15min.lt ketvirtadienį priešpiet paaiškino „Air Lituanica“ komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė.

Skrydis įvyks

Orlaivis iš Vilniaus turėtų išskristi apie 11 val., tad dar kartą atsiprašome keleivių už kilusius nepatogumus, – sakė S.Meškauskaitė.

Bendrovė vis dėlto atmeta tvirtinimus, kad informacija nebuvo teikiama: „Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ atsiprašo savo keleivių už patirtus nepatogumus dėl vakar neįvykusio skrydžio į Amsterdamą ir šiandienos vėlavimo.

Kaip įprasta tokiais atvejais, keleiviams teikėme reikalingą informaciją ir rūpybą. Vakar dėl skrydžio atšaukimo keleiviams buvo pasiūlyti kiti kelionės maršrutai pasiekti Amsterdamą, dauguma keleivių nesudėtingai rado alternatyvius pasiūlymus, pavyzdžiui, skristi per Stokholmą arba Briuselį, skristi iki Briuselio ir važiuoti greituoju traukiniu, o dalis keleivių tiesiog nukėlė savo skrydį į šiandieną.“

Mato Dauginio/15min.lt nuotr./Bendrovės „Air Lituanica“ inauguracija ir pirmasis skrydis
Mato Dauginio/15min.lt nuotr./„Air Lituanica“

Ketvirtadienio rytą vis dėlto laiku išskristi lėktuvui nepavyko vėl – nustatyta, kad techninis gedimas nėra iki galo sutvarkytas, tad priimtas sprendimas skrydį vykdyti kitu orlaiviu.

„Orlaivis iš Vilniaus turėtų išskristi apie 11 val., tad dar kartą atsiprašome keleivių už kilusius nepatogumus. Bet kokiu atveju ar dėl skrydžių atšaukimų, ar dėl vėlavimų, ar kitų situacijų, dėl kurių keleiviai nukenčia ar nukentėtų, mes su jais atsiskaitome ir atsiskaitysime taip, kaip numato Europos Bendrijos Reglamentas Nr. 261/2004 ir Monrealio Konvencija ir užtikrinsime jų, kaip keleivių, teises“, – teigė S.Meškauskaitė.

Kaip skelbiama Vilniaus oro uosto interneto tinklalapyje, lėktuvas į Amsterdamą išskrido 11.38 val.

Iš Vilniaus į Amsterdamą kasdien skraidina dvi oro bendrovės – „Air Lituanica“ ir „Air Baltic“. Vilniaus bendrovės skrydis numatytas 6.50 val., tik ketvirtadienį 6.30 val., o Latvijos – 8.35 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis