Moteris trečiadienį prieš 15 val. į Vilnių su „Wizz Air“ lėktuvu grįžo iš Kutaisio, Sakartvelo. Praėjusi pasų patikrą ir nuėjusi prie bagažo atidavimo vietos, E.Mėlinauskienė išvydo griūvančius ir trinamus lagaminus.
„Puikus“ darbas, „puikus“ svečių pasitikimas. Taip dirba #Vilniausorouostas bagažo skyrius. Kalnas laužomų, trinamų lagaminų ir nei vieno darbuotojo situacijai valdyti. Viskas prasideda nuo pirmų įspūdžių šalyje. Gėda“, – ji parašė savo „Facebook“ paskyroje ir pridėjo nuotraukas, kaip viskas atrodė.
E.Mėlinauskienė 15min pasakojo, kad bagažo juosta veikė tik tam tikroje atkarpoje – kita jos dalis neveikė, todėl lagaminai virto vienas ant kito, ant žemės.
„Žmonės toje sumaištyje mėgino ieškoti savo lagaminų, kuriuos sunku buvo ištraukti iš po kalnu virtusio bagažo“, – teigė ji.
E.Mėlinauskienė stebėjosi, kodėl prie bagažo juostos nebuvo nė vieno darbuotojo, kuris stebėtų lagaminų iškrovimą ir keleivius.
„Tiesa, vienas praslinko pakraščiu net nepakėlęs galvos į pagalbos šaukiančius žmones situacijai išspręsti“, – sakė ji.
Žmogiška klaida
Vilniaus oro uosto Komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė teigė, kad tokia situacija susidarė dėl žmogiškos klaidos. „Apgailestaujame dėl keleiviams kilusių nesklandumų“, – teigė ji komentare 15min.
„Konkrečiai su šio skrydžio bagažu dirbo antžeminio aptarnavimo kompanija „Baltic Ground Services“, atvejį žinome, išsiaiškinome jo priežastis ir stengsimės, kad tai daugiau nepasikartotų“, – teigė oro uosto atstovė.
Anot A.Mažeikytės, Vilniaus oro uoste per dieną vidutiniškai būna apie 2 tūkst. atvykstančio bagažo vienetų, kurie patenka ant penkių bagažo juostų.
„Remiantis ilgamete patirtimi ir praktiniais stebėjimais, vidutiniškai pirmasis bagažas ant juostos patenka per 10-15 minučių“, – teigė oro uosto atstovė.
Pasak jos, Vilniaus oro uostas artimai bendradarbiauja su antžeminio aptarnavimo kompanijomis, kad keleiviams būtų suteikiamos tik kokybiškos paslaugos.