Vilniaus pristatymui užsienyje bus kuriamas trumpametražis filmas

Vilniaus pristatymui užsienyje bus kuriamas trumpametražis filmas.
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija

Agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė BNS sakė, kad filmui ketinama skirti iki 20 tūkst. eurų.

„Rengiamasi kurti trumpą įvaizdinį pristatomąjį filmą apie Vilnių, skirtą partneriams, investuotojams, miesto svečiams“, – sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros vadovė.

Anot jos, Vilnių ketinama pristatyti „kaip progresyvų ateities miestą, kupiną šiuolaikinės kultūros, atvirą novatoriškoms idėjoms“.

Pastaruoju metu daug skirtingų reakcijų sulaukė „Go Vilnius“ reklaminė kampanija, vaizduojanti sostinę kaip „Europos G tašką“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs