„Ruduo yra metas, kai žmonės pradeda planuoti keliones šventiniam laikotarpiui, todėl norime pristatyti Vilnių kaip Kalėdinių atostogų kryptį. Siekiame atsirinkti interneto portalą, kuris padės su šia žinute efektyviai pasiekti Vokietijos auditoriją“, – BNS sakė „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.
Ji pabrėžia, kad Vokietija yra viena iš tikslinių Vilniaus atvykstamojo turizmo rinkų.
Pasak I.Romanovskienės, planuodami keliones žmonės informacijos ieško internete, todėl pasirinkta Vilnių reklamuoti Vokietijos interneto portale.
„Go Vilnius“ portale cvpp.lt paskelbė agentūros, kuri organizuotų reklamos ir rinkodaros kampaniją Vokietijos rinkoje, konkursą. Planuojama, kad kampanija truks du mėnesius, jos biudžetas – apie 30 tūkst. eurų.
Statistikos departamento duomenimis, 2018 metais į Vilnių atvyko beveik 102 tūkst. turistų iš Vokietijos – 38 proc. daugiau nei 2017-aisiais.
Šiek tiek daugiau į Vilnių pernai atvyko tik turistų iš Baltarusijos.