Vilnius, kurio nebelieka: Linos ir Mariaus nuotraukose – jautrus atsisveikinimas su senosiomis parduotuvėmis

Ar pamenate, kokia atrakcija vaikystėje buvo ėjimas į parduotuvę ar kioską? Kai po šėlionių kieme už saujoje spaudžiamus centus nusipirkdavote ledų ar kramtomosios gumos? Kokia svarbi būdavo savo rajono parduotuvė tėvams ir seneliams, nes ji buvo lyg bendruomenės centras? Viskas pasikeitė. Ir du nostalgijos vedini vilniečiai nusprendė dar įamžinti tai, kas liko iš senųjų autentiškų, bet jau uždarytų krautuvių.
„Laikinai atidaryta. Vilnius. Atsisveikinimai“
„Laikinai atidaryta. Vilnius. Atsisveikinimai“ / Linos Margaitytės, Mariaus Krivičiaus nuotr.

Lina Margaitytė ir Marius Krivičius karantino metu ėmėsi originalaus projekto „Laikinai atidaryta. Vilnius. Atsisveikinimai“. Ant vidutinio formato juostos jie įamžina kadaise buvusius svarbius, bet dabar pamirštus, nebereikalingus pastatus – senąsias sostinės krautuves.

Vilniui sparčiai keičiantis ir atsirandant jausmui, lyg miestas tampa nebeatpažįstamas, nebesavas – jauniems vilniečiams tapo svarbu įamžinti jų vaikystės reliktus. Idėja prasminga pasirodė ir Lietuvos kultūros tarybai, kuri skyrė jauniems menininkams finansavimą.

Linai ir Mariui šis projektas yra ankstesniojo tąsa. Praėjusiais metais jie važinėjo po mažus Lietuvos miestelius ir kaimus, juostoje įamžino autentiškas parduotuves juose.

„Fiksuojant savo gimtąjį miestą išlikti nešališkam yra sunkiau, – interviu 15min prisipažino L.Margaitytė. – Turbūt natūrali reakcija matant tokią greitą miesto kaitą yra nostalgiškas liūdesys, bet turbūt ne konkretiems pokyčiams – ne naujam asfaltui ar naujai pastatytam pastatui, o pačiam sau – tu augi, sensti, keitiesi. Ir neatpažįstamai pasikeitus vietoms, kurios buvo lyg tavo vaikystės atsiminimų monumentas, jautiesi netekęs dalelės savo praeities laiko.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis