Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilnius pirmąkart pateko į geriausių Europos skrydžių krypčių penketuką

Vilniaus vardas pirmą kartą atsidūrė prestižinių tarptautinių rinkodaros apdovanojimų „Routes Europe Marketing Awards“ geriausių skrydžių krypčių nominantų sąraše. Į šiuos apdovanojimus, kurie yra itin svarbūs aviacijos rinkoje, kasmet išrenkamos tik penkios kryptys, rašoma pranešime spaudai.
Vilniaus senamiesčio stogai
Vilniaus senamiesčio stogai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Už efektyvios Lietuvos sostinės rinkodaros veiksmus įvertinta Vilniaus miesto turizmo ir verslo agentūra „Go Vilnius“, nominuota drauge su Vienos, Sevilijos, Tamperės ir Kroatijos turizmo organizacijomis.

Europos krypčių rinkodaros apdovanojimai yra pasaulinių apdovanojimų „Routes Marketing Awards“, laikomų reikšmingiausiais aviacijos rinkoje, dalis. Šie apdovanojimai organizuojami daugiau kaip 20 metų, jų nominantus ir laimėtojus – oro uostus ir kryptis – renka oro bendrovių atstovai, atsakingi už skrydžių planavimą. Ankstesnių metų „Routes Marketing Awards“ laimėtojus rinko tokių oro bendrovių, kaip „Virgin Australia“, „Norwegian“, „Air Canada“ ir kitų atstovai.

„Jau vien tai, kad pirmą kartą patekome į šių apdovanojimų galutinį nominantų sąrašą yra didelis pasiekimas ir įvertinimas. Tai leidžia pagrįstai teigti, kad Vilniaus vykdomi rinkodaros veiksmai vis labiau pastebimi tarptautinėje arenoje. Siekiant gerinti tarptautinį susisiekimą ypač svarbu, kaip miestas save pristato ir kaip yra matomas – tai užtikrina patekimą į oro bendrovių akiratį ir palengvina bendradarbiavimą su jomis“, – teigia „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.

Pasak jos, didesniam miesto žinomumui didelę įtaką turėjo praėjusiais metais vykdyta drąsi ir kūrybiška „Vilniaus – Europos G taško“ reklama, atkreipusi viso pasaulio dėmesį į Vilnių. Statistikos departamento duomenimis, 2018 m. Vilniuje apsistojo 12 proc. daugiau turistų, lyginant su 2017-aisiais, o turistų nakvynių skaičius padidėjo 11 procentų.

Taip pat nuosekliai įgyvendinamos priemonės, skirtos pritraukti užsienio verslo organizacijų ir talentų dėmesį, parodyti, kad jie yra laukiami Vilniuje ir kokių privalumų čia gali rasti. Vienas tokių – projektas „Workation“, siūlęs „pasimatuoti“ gyvenimą ir darbą Vilniuje: norinčiųjų dalyvauti paraiškų sulaukta iš daugiau kaip 30 šalių. Itin pasiteisino užsieniečiams skirtas skaitmeninis įrankis „Relocation Guide“ ir reguliarūs seminarai „Welcome to Vilnius“, palengvinantys įsikūrimą Vilniaus sostinėje.

Be tarptautinį Vilniaus žinomumą didinančių kampanijų, I. Romanovskienės teigimu, taip pat labai svarbus nuoseklus ir nuolatinis bendradarbiavimas su oro uostu, kad Vilnius taptų patrauklesnis oro bendrovėms. Pavyzdžiui, naujausias bendro šalies ir miesto organizacijų darbo pasiekimas – šiemet nuo gegužės mėnesio pradedami nauji tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir Londono, kuriuos vykdys Lenkijos oro linijos „LOT Polish Airlines“.

Europos krypčių rinkodaros apdovanojimų laimėtojai paaiškės balandžio 9 dieną ir pateks į patraukliausių pasaulio krypčių rinkimus („World Routes 2019 Marketing Awards“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais