Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 06 17 /14:37

Vilnius pristatė naują kontroversišką kampaniją – reklamuos ir kitus miestus

Vasarą Vilniaus gatvės ištuštėja – studentai išvyksta namo, o patys vilniečiai išlekia atostogauti tai į svečias šalis, tai į Lietuvos kurortus ar gamtą. Tačiau sostinė pasirengusi šią vasarą suteikti daugybę priežasčių leisti laiką Vilniuje ir pristatė naują reklamos kampaniją, kurioje pirmiausiai pastebimi net ne sostinės, o Lietuvos kurortų vardai.
Remigijus Šimašius
Remigijus Šimašius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Šiemet daug kalbų sukėlusio pliažo Lukiškių aikštėje nebus, bet, kaip naujos kampanijos pristatymo renginyje juokavo Livija Gradauskienė, nebūtų kada gulinėti ant smėlio, nes laukia daug įdomios veiklos Vilniuje.

„Mes turime miestą, kuris nemiega, kuris gyvas, kuriame daug veiklos“, – sakė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius. Jis kviesdamas atvykti į sostinę išdėstė esminę reklamos mintį – prieš ramias atostogas kur nors pajūryje visų pirma reikia taip pailsėti Vilniuje, kad tada jau tik ir norėtųsi ramaus poilsio kurorte.

„Palanga. Nes Vilniaus sukeltas įspūdžių audras numalšins tik rami jūra“. „Birštonas. Nes po tiek gastronomijos Vilniuje reikės mineralinio vandens dietos“. „Druskininkai. Nes po tiek re(n)ginių Vilniuje norėsis tik žiūrėti pro masažo skylę“. „Neringa. Nes po tiek kilometrų naujai atrasto Vilniaus norėsis tik išsitiesti smėlyje“ – tokiais užrašais Vilnius kviečia apsilankyti sostinėje. Šios vasaros turizmo sezono šūkis – „Poilsis, po kurio reikės pailsėti“.

Prieš ramias atostogas kur nors pajūryje visų pirma reikia taip pailsėti Vilniuje, kad tada jau tik ir norėtųsi ramaus poilsio kurorte.

„Man atrodo labai svarbu nustoti dalintis: Vilnius – ne Vilnius; miestai – provincija; kurortai – ne kurortai. Visur yra smagių dalykų, – kalbėjo R.Šimašius. – Kviečiam į kurortus, bet akivaizdu, kad kurorte gausi ne viską. Vilniuje yra daugiau gyvenimo – ir dieninio, ir naktinio, ir gastronomijos, ir kultūros.

Tai Vilniuje kviečiam paatostogauti taip, kad po tų atostogų reikėtų kitų atostogų Lietuvos kurortuose.“

Ši reklama – „Go Vilnius“ kūrinys, jau ne pirmoji nestandartinė reklamos kampanija sostinei. Buvo ir daug triukšmo sukėlęs Europos G-taškas, buvo ir Vilnius, kuris nežinia kur yra.

„Nemėgstam lengvų kelių ir nemėgstam saugių kelių, – ketvirtadienį sakė „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė. – Saugiausias ir gal paprasčiausias būdas būtų pakalbėti apie savo privalumus, įgelti kažkam, pakonkuruoti ir taip pritraukti pas save.

Bet įžvalga tokia – žmonės vis tiek rinksis kurortus, jie tikrai nori ir prie jūros, ir mineralinių vandenų. Mūsų tikslas nėra apversti viską aukštyn kojomis ir pakeisti tuos įpročius, o juos papildyti – žmonės tegu važiuoja į kurortus, jie yra nuostabūs, bet prieš tai reikėtų užsukti į Vilnių ir gerokai pavargti, kad paskui jau būtų galima laisvai ilsėtis.“

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Inga Romanovskienė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Inga Romanovskienė

Ji pažymėjo, kad kampanijos tikslas nėra atimti turistų iš kitų miestų, o tik juos paskatinti atostogoms Lietuvoje nesirinkti vos vieno miesto, prieš Neringą ar Druskininkus dar užsukti ir į Vilnių.

Prasieinat pro restoranus, kurių čia yra visa gausa, ir tada jau ramiai važiuojat į Birštoną ar Druskininkus mineralinių vandenų“, – idėją siūlė I.Romanovskienė.

„Ši kampanija yra gal kažkiek kontroversiška ir kitokia tuo, kad reklamuodami savo miestą reklamuojame ir kitus miestus, – pripažino ji paklausta, ar ir naujoji reklama gali būti sutikta nevienareikšmiškai, kaip būdavo su ankstesnėmis.

– Mes kaip tik galvojam, kad daugiausiai galim kritikos susilaukti iš pačių vilniečių. Sakys – kaip čia taip, jūsų paskirtis kviesti į Vilnių, o jūs dabar reklamuojat kitus miestus. Būna ir taip, ir tai bus geras precedentas, kai tikrai galima pasiekti visiems savo tikslų.“

Ši kampanija yra gal kažkiek kontroversiška ir kitokia tuo, kad reklamuodami savo miestą reklamuojame ir kitus miestus, - sakė I.Romanovskienė.

Ką šiemet naujo galima atrasi Vilniuje? I.Romanovskienė vardijo naujas vietas, kurios nustebins ir pačius vilniečius: renginiams, įvairioms veikloms atvertas Lukiškių kalėjimas, naujas krautuvėles, turgų pasiūlęs Paupio rajonas, taip pat atsidarė du nauji muziejai – Vilniaus muziejus ir Istorijų namai.

Šią vasarą bus ir naujiena – Šviesų festivalis vasarą, kuris paprastai vyksta žiemą.

„Go Vilnius“ idėją sveikino ir kurortų merai, kurie ragino daryti tą patį atostogaujant – iš pradžių užsukti į Vilnių, pasisemti įspūdžių, gerai nuvargti, o tuomet atvykti ramaus poilsio į pajūrį ar Druskininkus.

Teiks specialius pasiūlymus

Į Vilnių šį sezoną verta atvykti bent su viena nakvyne, atrasti naujas ir netikėtas vietas bei dalyvauti renginiuose. Prieš keliaujant į poilsinius kurortus, sostinė kvies išbandyti specialius savaitgalio pasiūlymus, dedikuotus įvairioms temoms – Meno mylėtojų savaitgalis, Savaitgalis su vaikais, Romantiškas savaitgalis, Savaitgalis „ant kojų“, Gastro savaitgalis ir kitų siūlymų pagal skirtingus poreikius.

Šie pasiūlymai apims svarbiausias Vilniaus veiklų ir pramogų grupes – naujienas ir unikalias patirtis, aktyvų laisvalaikį ir ekskursijas, nuotaikingus renginius ir meną, taip pat gastronomiją.

Reklamos vis nuskamba garsiai

Vilniaus reklamos pastebimos net ir visame pasaulyje jau ne vienerius metus. Prieš kelerius metus nemažai triukšmo sukėlė kampanija, kur Vilnius buvo pristatomas kaip Europos G taškas.

VIDEO: VILNIUS - THE G-SPOT OF EUROPE (1)

Praėjusiais metais, dar prieš pandemiją užsieniečius atvyki į Lietuvą kvietė šmaikšti reklama „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius – amazing wherever you think it is“). Prestižiniuose šalių, miestų ir vietovių rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ ši kampanija buvo pripažinta geriausia komunikacijos strategija.

Užsienyje sostinę garsino ir Lukiškių aikštėje įrengtas paplūdimys.

Pasikeitus situacijai ir tarptautinėms kelionėms nutrūkus, „Go Vilnius“ praėjusią vasarą sumanė užsienio šalis „perkelti“ į Lietuvos sostinę. Visą vasarą, kas antrą savaitgalį, Vilnius virto vis kita šalimi – Italija, Indija, JAV, Prancūzija, Ispanija, Vokietija, Japonija.

VIDEO: VILNIUS - THE G-SPOT OF EUROPE (2)
VIDEO: VILNIUS - THE G-SPOT OF EUROPE (3)
VIDEO: John Oliver talks About Vilnius G-Spot campaign

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai