VOYAGE gimusios idėjos – nuo virtualios realybės akinių iki sėkmę turizmo versle skaičiuojančio algoritmo

Dvejų savaičių mokymai, į kuriuos leidosi 10 jaunuolių iš Lietuvos, baigėsi. Kartu su dar 6 jaunuoliais iš kitų Europos valstybių jie bandė sukurti savo sėkmės istorijas. Paskutinę dieną Sicilijoje jie visi pristatė kelionės metu gimusias turizmo idėjas. Viena jų sudomino investuotojus ir bus plėtojama toliau.
Temos: 2 VOYAGE Sicilija

VOYAGE – tarptautinis verslo kelionių projektas, paverstas realybės šou – puikus būdas įsitikinti, kaip tokie modeliai gali funkcionuoti. Nauji potyriai, jachta, jūra, nuotykiai, pažintys, architektūriniai atradimai – tik nedidelis mokymų prieskonis viso to, ką teko patirti VOYAGE projekto dalyviams.

Apie tai, ką jie veikė dvi savaites, skelbė portalas 15min, kuris buvo projekto partneris.

Indrės Štarkaitės nuotr./VOYAGE dalyviai šioje kelionėje ne tik pramogavo
Indrės Štarkaitės nuotr./VOYAGE dalyviai šioje kelionėje ne tik pramogavo

Kaip ir kiekvienų mokymų pabaigoje dalyvių laukė egzaminas. Tačiau tai nebuvo įprastas žinių patikrinimas: kelionės dalyviai turėjo investuotojams pristatyti geriausias turizmo idėjas ir įrodyti, kad jos vertos gyventi, t.y. būti vystomos, taigi, gauti finansavimą.

Verdiktą visoms pristatytoms idėjoms skelbė projekto partneris – verslininkas iš Didžiosios Britanijos Duncanas Chamberlainas. Jis turėjo apsispręsti, kuriai projekto metu gimusiai idėjai skirti finansavimą.

Sukurti ir pateikti verslo planą per savaitę – beveik neįmanoma. Tačiau VOYAGE iššūkio dalyviai būtent tai turėjo padaryti. Susiskirstę į keturias komandas jie pateikė keturias skirtingas idėjas.

Pasak projekto sumanytojos ir mentorės Simonos Šimulytės, į kelionę atrinkti dalyviai buvo neatsitiktinai: stengtasi, kad komandas sudarytų įvairesnės patirties ir skirtingų asmenybės bruožų žmonės.

Nieko keisto, kad skirtingi žmonės sugalvojo visiškai nepanašias turizmo idėjas.

Indrės Štarkaitės nuotr./Paskutinės dienos buvo skirtos ne tik poilsiui, bet ir idėjos pristatymui
Indrės Štarkaitės nuotr./Paskutinės dienos buvo skirtos ne tik poilsiui, bet ir idėjos pristatymui

Komanda iš Lietuvos nutarė, jog reikėtų vystyti virtualios realybės akinių idėją. Pasak jų, tai leistų kiekvienam keliautojui iš naujos kelionės parsivežti dar daugiau emocijų ir neįtikėtinų patirčių.

Mišri – lietuvių ir užsieniečių – komanda pasuko kitu keliu: jie norėtų sukurti naują – nesezoninių kelionių programėlę išmaniesiems telefonams.

Trečioji komanda, įkvėpta Sicilijos menininkų, kartu su jais kurs išskirtinio dizaino vienetinius marškinėlius.

Rimčiausia idėja, kaip pripažino mentorė S.Šimulytė, priklauso dviems jauniems mokslininkams iš užsienio – šie kuria algoritmą, padėsiantį verslininkams prognozuoti realų turizmo sektoriaus potencialą vienoje ar kitoje vietovėje.

Dalyviai turėjo vos 5 minutes, kad savo idėjomis sudomintų D.Chamberlainą. Namo jie iškeliavo taip ir neišgirdę verdikto – galutiniai rezultatai dar nėra paskelbti. Tad kol kas visi tik gali viltis, jog sulauks puikių žinių.

„Vis dėlto svarbiausia tikėti savimi ir savo idėjomis. Tai tik viena iš pamokų, kurią išmokome VOYAGE“, – sakė lietuvių komandos nariai, nutarę, kad savo idėjas toliau vystys jau grįžę į savo realius gyvenimus.

Indrės Štarkaitės nuotr./Sicilija
Indrės Štarkaitės nuotr./Sicilija

Tad galbūt ateityje galėsime įsigyti vieną iš naujų virtualios realybės suvenyrų arba mėgautis netradicinėmis kelionėmis po naujas turizmui pritaikytas vietoves. Ir šių idėjų autoriai bus VOAGE iššūkiui ryžęsi jauni žmonės.

VIDEO: VOYAGE kelionių pabaiga: įspūdžiai, nuotykiai ir svarbiausi atradimai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis