Ispanija 2021 metais tikisi sulaukti 45 mln. turistų iš užsienio

Ispanija tikisi 2021 metais priimti apie 45 mln. turistų iš užsienio – šiek tiek daugiau nei pusę 2019 metais atvykusių turistų skaičiaus, trečiadienį pranešė turizmo ministrė.
Ispanija atšaukė dėl COVID-19 paskelbtą nepaprastąją padėtį
Ispanija atšaukė dėl COVID-19 paskelbtą nepaprastąją padėtį / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tai atsargi prognozė, tačiau realu, kad galime atgauti pusę turistų iš užsienio, kurie apsilankė 2019 metais“, – žurnalistams kalbėjo Reyes Maroto.

Antra pagal populiariausia tarp turistų šalis pasaulyje po Prancūzijos, Ispanija 2019 metais priėmė 83,5 mln. svečių iš užsienio, rodo oficialūs duomenys.

„Ispanija yra pasirengusi netrukus atsiverti pasauliui“, – kalbėjo ministrė, pradėdama vasaros reklaminę kampaniją, kuri visų pirma yra skirta Europos turistams, ypač iš Jungtinės Karalystės, kurie ilgą laiką buvo svarbiausias turistų šaltinis Ispanijoje.

Kampanija taip pat siekiama prisivilioti turistų iš Prancūzijos ir Vokietijos.

„Mes kuriame priemones, kurios leistų saugiai keliauti“, – kalbėjo R.Maroto, turėdama galvoje Europos vakcinacijos pasą, kuris turėtų įsigalioti birželį.

Jeigu gegužės 20 dieną Europos Sąjunga pakoreguos apribojimus, taikomus nebūtiniems apsilankymams iš už bloko ribų, tai greičiausiai reikš, kad Ispanija vėl galės sutikti britų turistus, mano ministrė.

Dėl COVID-19 pandemijos 2020 metais užsienio turistų, apsilankiusių Ispanijoje, skaičius sumažėjo 77 proc., palyginti su 2019 metais, o lankytojų skaičius nesiekė ne 19 milijonų lankytojų.

Tai buvo smarkus smūgis šaliai, kurios ekonomika labai priklauso nuo turizmo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis