„We love Lithuania 2016“: prisiminkime nepelnytai pamirštus Lietuvos kampelius

Yra posakis, kad grožis yra visur, tik ne kiekvienas jį mato. Būtent tokį, ne iš karto pastebimą grožį ir buvo siekiama atskleisti nuotraukų čempionato „We love Lithuania 2016“ etape, raginusiame fotografijos entuziastus užfiksuoti nepelnytai pamirštus ir apleistus Lietuvos kampelius.
Simonas Šileika – Pamirštas Lentvario dvaras
Simonas Šileika – Pamirštas Lentvario dvaras / „We love Lithuania“ nuotr.

„Kiek kartų keliaudami po Lietuvą esate atsidūrę vietose, kurių grožiui atskleisti tam, kad jos vėl taptų lankytinos ir pamėgtos vietinių gyventojų, reikėtų įdėti šiek tiek darbo? Galbūt pakanka perdažyti, sutvarkyti ar tiesiog nušienauti žolę? Neslėpsiu, kad šio etapo vienas iš tikslų yra prisiliesti prie socialinio aspekto ir atkreipti visuomenės dėmesį į kai kuriuos apleistus objektus ir gal net taip prisidėti prie jų prikėlimo antram gyvenimui“, – sako projekto autorius Simonas Rudaminas.

S. Rudaminas jau anksčiau yra prisipažinęs tikintis, kad projektas „We love Lithuania“ nemažai prisidėjo prie vietinio turizmo išjudinimo ir paskatino lietuvius labiau domėtis savo šalimi. Tad dabar tikimasi atkreipti visuomenės dėmesį ir į kai kuriuos apleistus objektus.

Čempionatą vainikuos sausio 20–22 d. aktyvaus laisvalaikio ir turizmo parodos ADVENTUR metu vyksiantis finalas Lietuvos parodų ir konferencijų centre LITEXPO. Čia bus apdovanoti visų etapų geriausieji bei paskelbtas „We love Lithuania 2016“ čempionato nugalėtojas. Parodoje taip pat bus galimybė išvysti eksponuojamas geriausias čempionato nuotraukas.

Projekto partneriai: didžiausia fotografavimo paslaugų agentūra Lietuvoje – „Copictures“ ir ryšių su visuomene agentūra „Nova media“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis