Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2020 03 24 /16:07

„Ryanair“ ir „Wizz Air“ skelbia apie naujus skrydžių atšaukimus

Žemų kaštų oro linijos antradienį pranešė dėl koronarviruso pandemijos pratęsiančios skrydžių atšaukimus. „Ryanair“ vadovas pareiškė manantis, kad bendrovės lėktuvai skris tik vasarą, „Wizz Air“ kol kas skrydžius iš ir į Vilnių atšaukia iki balandžio 30 d.
Oro uoste
Oro uoste / 123rf.com nuotr.

„Ryanair“ nemano skraidysiantis iki vasaros

Airijos oro linijos pranešė, kad nesitiki vykdyti jokių komercinių skrydžių nuo kovo 24 d. iki birželio mėnesio.

„Ryanair“ teigimu, dėl precedento neturinčių kelionių suvaržymų visi bendrovės lėktuvai tikriausiai liks ant žemės visą balandį ir gegužę. Taip situaciją jie vertina žiūrėdami į Kinijos pavyzdį – kiek ten tęsėsi draudimai skraidyti. Bendrovės vadovas Michaelis O’Leary pridūrė, kad sprendimai priklausys nuo valdžios rekomendacijų.

Oro linijos pažymėjo, kad savo lėktuvus siūlo repatriaciniams skrydžiams arba būtinų maisto atsargų, medicinos ir apsaugos priemonių gabenimui.

Keliautojai, kurių skrydžiai atšaukti, per dvi savaites sulauks el.laiško, kuriame bus išdėstyti variantai dėl pinigų susigrąžinimo. Bendrovė prašė klientų sulaukti laiško ir patiems nesikreipti dėl pinigų grąžinimo, nes įmonės darbuotojų skaičius yra sumažintas 50-ia proc. Tai padaryta remiantis rekomendacijoms dėl saugaus atstumo tarp žmonių, skelbiama pranešime spaudai.

„Wizz Air“ sustabdo skrydžius į ir iš Vilniaus iki balandžio 30 d.

„Wizz Air“ praneša, kad pratęsia skrydžių į ir iš Vilniaus bazės stabdymą iki 2020 m. balandžio 30 d. Sprendimas priimtas siekiant užkirsti kelią COVID-19 pandemijos plitimui, rašoma pranešime spaudai.

Visi keleiviai, paveikti šio pokyčio, bus informuoti el. laišku. Tuo atveju, jeigu keleiviai bilietus įsigijo tiesiogiai wizzair.com svetainėje arba per aviakompanijos mobiliąją programėlę, 120 proc. sumokėtos sumos automatiškai bus grąžinta į jų „Wizz Air“ sąskaitas ir galios 24 mėnesius aviakompanijos paslaugoms ir produktams įsigyti.

Keleiviai gali rinktis ir kitą galimybę, tačiau ji užims daugiau laiko, pažymi bendrovė. Keleiviams atskiru laišku bus suteikta visa informacija apie reikiamus atlikti žingsnius norint susigrąžinti pinigus į banko sąskaitą. Šiuo atveju keleiviai atgaus 100 proc. sumokėtos sumos.

Keleiviai, kurie užsisakė bilietus per kelionių agentūras, įskaitant internetines kelionių agentūras, turėtų susisiekti su įmone, kurioje įsigijo bilietus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos