„Wizz Air“ vykdo transatlantinius skrydžius? Taip, bet ir kitos oro linijos dabar dirba neįprastus darbus

COVID-19 pandemija skaudžiai kirto komercinėms oro linijoms. Daugelis jų susidūrė su finansinėmis problemomis, nes staiga nutrūko keleivių srautai. Vienos ketina išlaukti, kitos jau prašo vyriausybių paramos. Kai kurios oro linijos turi vykdyti neįprastus maršrutus, kad sugrąžintų įstrigusius keliautojus namo. Mums gerai pažįstamas „Wizz Air“ dabar keliauja net į kitą Atlanto pusę.
Wizz Air
Wizz Air / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

„Wizz Air“ – vengrų pigių skrydžių oro linijos. Jos naudoja „Airbus A320“ šeimos lėktuvus ir vykdo skrydžius visoje Europoje. Tikėtina, kad šių oro linijų paslaugomis yra tekę naudotis ir jums, nes jos keliauja ir iš Lietuvos. Tačiau dabar pora „A321Neo“, pasipuošusių „Wizz Air“ spalvomis, išsiruošė pakeliauti į Šiaurės Ameriką. Ne šiaip sau, žinoma, o tam, kad surinktų išsibarsčiusius Vengrijos piliečius.

A320 šeimos lėktuvai transatlantinių skrydžių įprastai nevyko. Na, neskaitant specialiai tam sukurtų A321LR ir A321XLR, tačiau dabar ne apie juos. Iš tikrųjų, A320 į kitą Atlanto vandenyno pusę skrenda tik tada, kai turi pasiekti naujus šeimininkus. Taigi, „Wizz Air“ lėktuvai turėjo sustoti Islandijoje, kad pasipildytų degalų. Šiaurės Amerikoje jie aplankys ne vieną miestą. Vienas leisis Toronte, Čikagoje ir Majamyje, kitas – Niujorke ir Los Andžele. O tada sugrįš į Vengriją.

Ir tai – tik vienas ir pavyzdžių, kaip oro linijos turi prisitaikyti prie esamos situacijos, kad padėtų piliečiams sugrįžti namo. „Lufthansa“ įvykdė neįprastai ilgą kelionę į Oklandą Naujoje Zelandijoje – per Tokiją skridęs 20 metų senumo „Boeing 747“ keliavo net 20 valandų. Šveicarų „SWISS“ įvykdė ilgiausią maršrutą savo istorijoje, kai „Boeing 777“ nuskrido į Santjagą Čilėje. Tuo tarpu „Austrian“ iš Vienos nuskrido tiesiai į Sidnėjų be tarpinių stotelių.

„Air Baltic“ taip pat vykdo neįprastus skrydžius. Iš vieno oro linijų „Airbus A220“ buvo pašalintos keleivių sėdynės. Šis lėktuvas kovo 28 vietą nuskrido į Urumčį Kinijoje ir parskraidino medicininių apsauginių priemonių krovinį. Ši kelionė į vieną pusę truko daugiau nei šešias valandas. A220, žinoma, gali vykdyti ir tokio ilgio skrydžius, tačiau tai yra šiek tiek neįprasta, nes tai yra labiau jau regioninis lėktuvas. Ir jis įprastai yra keleivinis, ne krovininis.

Tačiau COVID-19 pandemija visus verčia pergalvoti savo veiklos modelį. Daugelis oro linijų stabdo skrydžius. Ant žemės lieka beveik visi pasaulio milžinai „Airbus A380“ ir didelė dalis „Boeing 747“. Kai kurios oro linijos apskritai stabdo komercinius skrydžius iki geresnių laikų. Ir neaišku, kuo visa tai baigsis. Pandemija, žinoma, baigsis, tačiau virusas artimiausiu metu niekur nedings. Oro uostai, kuriuose sukiojasi žmonės iš viso pasaulio, dar kurį laiką tikrai baugins žinių apie pandemiją išvargintus žmones. Taip visi lėktuvų gamintojų ir oro linijų planai pakibo ant neaiškumo plauko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų