Žinia apie Lietuvą Sankt Peterburgo žiniasklaidoje: tai – Baltijos stebuklas

Maža šalis su savo turtinga istorija, nepakartojama gamta ir ryškiomis kultūrinėmis tradicijomis, iškovojusi tvirtą vietą didžiuliame pasaulio turizmo žemėlapyje. Tokį įspūdį iš Lietuvos parsivežė šį pavasarį Valstybinio turizmo departamento (toliau – VTD) kvietimu Lietuvoje viešėję žurnalistai iš Sankt Peterburgo. Šias pozityvias žinias VTD planuoja efektyviai išnaudoti, ruošdamasis antrajam šiais metais susitikimui su Šiaurės Rusijos turizmo sektoriaus atstovais, kuris gegužės 30 d. įvyks antrajame pagal dydį Rusijos mieste.
Sekmadienis Vilniuje
Sekmadienis Vilniuje / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 2 Turizmas Lietuva

„Turistai iš Sankt Peterburgo – ypatingi. Jie išties labai palankiai nusiteikę Lietuvos atžvilgiu, aktyviai domisi mūsų šalimi ir dažnai ją lanko, ypač per gegužės mėnesio šventes. Kasmet sulaukiame ir žurnalistų iš Sankt Peterburgo. Štai po šiemetinio pažintinio turo jie liko sužavėti lietuviškais kurortais ir sanatorijomis. Druskininkus publikacijoje, pavadintoje „Baltijos stebuklas“, žurnale „Grožio ir sveikatos paslaptys“ jie net  pavadino „lietuviškuoju Baden Badenu“, o kelionę į Birštoną ant Nemuno apibūdino kaip džiuginančia ir akį, ir sielą. Atsižvelgdami į tai, renginyje akcentuosime sveikatinimo ir SPA turizmo galimybes mūsų šalyje“, – tvirtina Valstybinio turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė.

Į Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginį planuoja susirinkti vadovai ir darbuotojai iš svarbiausių Sankt Peterburgo kelionių organizatorių bei agentūrų: „A-priori“, „Oniks Travel“, „Intime Travel“, „Neva Travel“, „Versa Travel“, „Classic Tour“, kitos įmonės. Kontaktų mugėje turizmo paslaugas Lietuvoje jiems pristatys ir bendradarbiavimo galimybes aptars turizmo sektoriaus atstovai iš Lietuvos: VTD, Vilniaus turizmo informacijos centro ir Vilniaus savivaldybės, „Kaunas Tour“, „Baltic Blues Travel“, „Vilnius Travel Service“, „Best Baltic Hotel Palanga“, Lietuvos medicinos turizmo klasterio „Litcare“, Medicinos diagnostikos ir gydymo centro. 

Pasak Lietuvos medicinos turizmo klasterio „Litcare“ vykdomojo direktoriaus Gražvydo Morkaus, Rusijos rinka yra didžiulį potencialą turinti viena prioritetinių Lietuvos medicinos turizmo paslaugų eksporto plėtros krypčių. „Dėl patogaus susisiekimo pirmiausia orientuojamės į Maskvą, Maskvos sritį, Sankt Peterburgą ir Kaliningradą. Rusijos gyventojams atvykti gydytis ir ilsėtis į Lietuvą patrauklu pirmiausia dėl to, jog Lietuva yra laikoma europietiška šalimi su vakarietiškomis vertybėmis ir kokybe. Rusams svarbu ir tai, kad Lietuvos gydytojai ir personalas kalba rusų kalba, gerai supranta jų mentalitetą, poreikius. Ne paskutinėje vietoje yra ir kainos faktorius – atitinkamos kokybės paslaugų kaina Rusijoje yra ženkliai aukštesnė, todėl kelionė į Lietuvą, įskaitant pačios kelionės, gyvenimo ir kitus kaštus, visiškai apsimoka“.

Rusija yra antra pagal dydį Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka po Baltarusijos. 2013 m. VTD vertinimais, pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje turistavo ir nakvojo beveik 56 tūkst. rusų turistų, 8 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Rusų kelionių skaičius į Lietuvą pernai iš viso siekė apie 360 tūkst., 10 proc. daugiau nei 2012 m. 

Beveik pusė (44 proc.) turistų į mūsų šalį atvyksta ilsėtis, atostogauti, po penktadalį – lankyti giminių ar dėl verslo interesų. Beveik kas antras rusas Lietuvą pasiekia automobiliu, kas penktas – autobusu arba traukiniu, lėktuvu atskrenda 11 proc. keliautojų. Vidutinė viešnagė trukmė – 5 nakvynės, jas 52 proc. turistų praleidžia viešbučiuose. Vidutinės kelionės išlaidos siekia 1510 Lt. Lankomiausi turistų iš Rusijos miestai yra Vilnius (52 proc.), Kaunas (25 proc.), Druskininkai (20 proc.), Klaipėda (14 proc.), Palanga (8 proc.), Trakai (7 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis