„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

2015-ųjų nuotakos įvaizdis: populiariausios spalvos, siluetai ir geriausi vizažistų darbai

12 dizainerių sukurtų vestuvinių suknelių – būtent tiek Lietuvos mados meistrų kūrinių tapo pamatine medžiaga kasmetinę parodą „Mūsų vestuvės“ vainikavusiame 2015 metų vestuvinio įvaizdžio konkurse, vykusiame viešbutyje „Radisson Blu Hotel Lietuva“ Vilniuje.
Konkurso akimirka
Konkurso akimirka / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Temos: 1 Santuoka

Kol parodos lankytojai galėjo dairytis į fotografų, vestuvinių tortų bei, žinoma, suknelių pasiūlymus, ištisas keturias valandas prie scenos plušėjo 12 grožio specialistų komandų.

Kiekviena jų burtų keliu gavo vieną iš dvylikos dizainerių kurtų suknelių, kurioms ir kūrė savitą, unikalų įvaizdį. Po vieną vestuvinę suknelę pristatė iškiliausi Lietuvos dizaineriai – Egidijus Rainys, Viktorija Jakučinskaitė, Liutauras Salasevičius, Kristina Kruopienytė, Ingrida Žitkuvienė, Daiva Urbonavičiūtė, Robertas Kalinkinas, Audronė Bunikienė, Kristina Valančiūtė, Aurelija Beliakaitė, Indra Dovydėnaitė ir Agnė Kuzmickaitė, be to, ne vieną jų galima buvo išvysti, pagirti ar tiesiog užkalbinti ir renginyje.

Šis konkursas – džiugi naujiena grožio profesionalams, kadangi tokio pobūdžio konkursas su mados ir pramogų pasaulyje dirbančiais specialistais rengtas pirmą kartą.

Šis konkursas – džiugi naujiena grožio profesionalams, kadangi tokio pobūdžio konkursas su mados ir pramogų pasaulyje dirbančiais specialistais rengtas pirmą kartą. Lietuvos grožio profesionalų asociacijos prezidentė Karolina Taraškevič atskleidė, kad šiemet kvietė  susirungti tuos, kurie turi patirties darbe su žinomų žmonių įvaizdžiais, mados žurnalais, TV projektais.

Taip konkurse atsirado salonai „Kukla beauty box“, „Uff“, „Yury“, „Figaro“, „Woggo“, „Smilga Beauty Lab“ ir kiti prestižiškiausi pavienių kirpėjų bei vizažistų vardai. „Šiemet asociacija aktyvins veiklą, o ją pradedame grožio rinkoje itin aktualia tema – vestuvių įvaizdžiu.

Mūsų žiniomis, kasmet Lietuvoje susituokia apie 20 tūkst. porų, o grožio specialistams nuotakų makiažai ir šukuosenos yra pagrindinis arba vienas iš didžiausių pajamų šaltinių.

Taigi šiuo konkursu ne tik sieksime išrinkti metų profesionaliausius, bet ir pristatyti ateinančio vestuvių sezono tendencijas – sukneles, makiažus, plaukų stilių – kurie taps 2015 metų stiliaus gairėmis nuotakoms ir jų įvaizdį kursiantiems stilistams”, – pasakojo K. Taraškevič.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka

Šiemet ore sklando tikra individualizmo dvasia – regis, net nebeaišku, kokios gi būtent yra tradicinės vestuvės. Net makiažo nebėra vieno ir konkretaus – vyrauja ypač skirtingi įvaizdžiai: nuo natūralaus („ką tik iš paplūdimio“ stiliaus) iki fatališkos moters sodriai raudonomis lūpomis makiažo.

Šiaip ar taip, kiekvienai porai vestuvių planuotojai pataria remtis į išskirtinumą ir ceremoniją, svečių priėmimą, dekoracijas derinti prie savo asmenybių, charakterių bei pomėgių. Savaime suprantama, kad kiekviena pora trokšta elegantiškų, kiek magiškų, tačiau smagių ir kiekvienam svečiui nepamirštamų šventės akimirkų. Kaip tą individualumą atskleisti? Žinoma, kad pasitelkus detales – retro, džiazo, modernaus didmiesčio, gamtos – nuotaikai sukurti.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka

2014-ieji į vestuvių industriją atnešė šiokių tokių naujienų, įtvirtindami naują spalvų paletę. Nuo šiol balta – nebe oficiali nuotakos spalva, vadinasi, balta gali puoštis netgi pamergės, o nuotaka, jei tik nori, gali rinktis iš kur kas platesnės pastelinės spalvų gamos.

Beveik balti, tačiau kreminės, grietinėlės ar rausvais šešėliais prisodrinti audiniai – puikus pasirinkimas toms, kurios nerimauja, kad prie baltos odos akinamai švytinti suknelė atrodys ne idealiai, o dirbtinio įdegio griebtis nesiryžta. 2015-aisiais visos minėtos pastelės išlieka, tik jų atspalviai – dar subtilesni, dar jautresni. Pranyksta ir pernai metais nuotakų aprangoje žybtelėjęs vienas kitas itin ryškus rožinis, geltonas akcentas.

Kuklumas ir santūrumas – tai, į ką orientuojasi dizaineriai. Vis dėlto išimtį padaryti vienai spalvai galima. Tai – smaragdinė žalia ar mėtinis atspalvis, gaiviai prasiveržęs ne tik šiame konkurse, bet ir 2015 metų pavasario ir vasaros mados savaičių podiumuose.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka

Jei paklaustumėte, ką vieningai siūlytų nuotakoms 2015-ieji, dauguma dizainerių vieningai palinksėtų: tiulio sijonus! Tai – sezono medžiaga, dominuosianti pavasarį aplink gražiausias senamiesčio bažnyčias. Nuo lengvų ir besvorių sijono sluoksnių iki dirbtinių nėrinių sodų, juosiančių tiulo kraštus – akivaizdu, kad nuotakos įvaizdis nebūtinai turi būti minimalistinis, bet tiulis – puiki alternatyva siekiančioms kuklaus ir santūraus, tačiau dėmesį prikaustančio įvaizdžio.

Apnuogintų pečių įvaizdis – ne naujiena, tačiau jau gana ilgą laiką jis buvo aprimęs ir nesirodė nei nuotakų žurnalų puslapiuose, nei buvo rekomenduojamas stilistų. Ryškėjant tendencijai vis daugiau porų tuoktis nebe tradicinėje Bažnyčioje, o unikaliose vietose – kaimo dvaruose, atokiose sodybose, tolimuose užsienio paplūdimiuose ar Italijos gamtoje (taip, parodoje pasiūlytos netgi tokios paslaugos ir, beje, lietuviai jas labai mėgsta!), nebe taip svarbu pridengti pečius, tad galima leisti rodyti daugiau nuogo kūno. Toks įvaizdis gali būti labai švarus bei klasikinis, tad, jei šiemet dairotės sau suknelės, apsvarstykite ir tokį variantą.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka

Na, o toms, kurios giliai širdyje trokšta blizgesio ir trenksmingo pasirodymo, turime džiugą žinią: viena ryškiausių šių metų tendencijų – ketvirtojo dešimtmečio glamūras – grįžta. Akcentuokite liekną liemenį, pabrėždamos jį korsetais ar „peplum“ stiliaus modeliais, rinkitės žėrinčius, gausiai karoliukais ar kristalais dekoruotus audinius, netgi dirželius, batus ar galvos papuošalus. Jei jau blizgėti, tai nuo galvos ligi kojų!

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
 

Smalsu sužinoti, kokie įvaizdžiai konkurse buvo įvertinti geriausiai? Štai prizininkai:

I vieta

Vizažistai Povilas Staniolionis (dešinėje) ir Mantas Tautvaišas ("Kukla Beauty Box"), dizainerės Aurelijos Beliakaitės suknelė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Simona Burbaitė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Simona Burbaitė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Mantas Tautvaišas, Simona Burbaitė ir Povilas Staniulionis
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Mantas Tautvaišas, modelis Simona Burbaitė ir Povilas Staniulionis.

II vieta

Vizažistė KarolinaTaraškevič ("Carolina Make Up Studio"), dizainerės Ingridos Žitkuvienės suknelė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka

III vieta

Salonas "Woggo", dizainerės Kristinos Kruopienytės suknelė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Konkurso akimirka

Daugiau 2015-ųjų nuotaikos įvaizdžo nuotraukų bei vizažistų komandų darbo konkurse pamatysite galerijose:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“