3 mados redaktorės prancūzės – tobulos stiliaus ikonos, jei dirbate kūrybinį darbą

Jei dirbate biure, kur aprangos kodas griežtai apibrėžtas, greičiausiai žinote, kokio ilgio turėtų būti jūsų sijonas ir kokio aukščio batelių pakulnė. Kūrybinių profesijų atstovės – dizainerės, reklamos kūrėjos, žurnalistės, fotografės – turi daugiau laisvės, tačiau ir toje laisvėje geriau nepasiklysti. Taip, mados redaktorės gali būti priskirtos uždarai „stiliaus mafijai“, tačiau jos – puikios įkvėpėjos, kai pritrūksta drąsos ir idėjų, dėliojant kasdienius, tačiau nenuobodžius derinius.
Geraldine Saglio, Carine Roitfeld, Emmanuele Alt
Geraldine Saglio, Carine Roitfeld, Emmanuele Alt / Vida Press nuotr.

Susipažinkite su trimis mados redaktorėmis prancūzėmis, iš kurių tikrai yra ko pasimokyti. Ne veltui šias moteris aktyviai seka fotografai gatvėse ir renginiuose, o mados tendencijų sekėjos jų garderobą išnarsto po siūlelį. 

CARINE ROITFELD (60), „CR Fashion Book“ vyr. redaktorė, „Harper’s Bazaar“ mados direktorė, buvusi prancūziškojo „Vogue“ vyr. redaktorė

Karjera: Pati Carine Roitfeld savo karjerą mados pasaulyje apibūdina dviem žodžiais – „netikėtumų virtinė“. Pradėjusi dirbti modeliu amerikietiškame „Vogue“ ji buvo pakviesta prisijungti prie prancūzų žurnalo „Elle“ stilistų. Vėliau Roitfeld net šešerius metus bendradarbiavo su Yves'u Saint-Laurent'u ir Tomu Fordu, tuo metu dirbusiu „Gucci“. Tapusi prancūziškojo „Vogue“ vyr. redaktore Carine ėmėsi didelių reformų, o pats leidinys išpopuliarėjo dėl ypač kruopščių, seksualių ir gerai apgalvotų fotosesijų. „Vogue“ Carine Roitfeld paliko, kai nusprendė imtis asmeninio projekto – žurnalo „CR Fashion Book“ leidybos.

Vida Press nuotr./Carine Roitfeld
Vida Press nuotr./Carine Roitfeld

Stilius: Ryškiausi Roitfeld išvaizdos akcentas – neklusnūs, išsitaršę plaukai ir dūminio makiažo technika padažytos akys („smokey eyes“). Galbūt šis derinys netiks visoms progoms, tačiau tada, kai aplinkybės leis, išbandykite!

Daugiausia šarmo ir rokeriškos nuotaikos Roitfeld deriniams suteikia odiniai akcentai bei drąsiausių formų akiniai nuo saulės. 

Carine ištikima pieštuko silueto sijonams, tiesa, kaip ir priklauso mados industrijos atstovei, šie sijonai tikrai nenuobodūs – drąsių spalvų, keistų faktūrų ir tekstūrų, paįvairinti įdomiomis detalėmis. Šilkinės palaidinės ir stiletai taip pat svarbios Roitfield stiliaus detalės, o daugiausia šarmo ir rokeriškos nuotaikos jos deriniams suteikia odiniai akcentai bei drąsiausių formų akiniai nuo saulės. 

EMMANUELLE ALT (48), prancūziškojo „Vogue“ vyr. redaktorė

Karjera: Emmanuelle Alt dirbo aukle „Elle“ žurnalo redaktorės namuose – taip ši talentinga mergina gavo šansą petekti į mados pasaulį. Padirbėjusi „Elle“ Emmanuelle perėjo į tuo metu populiarų žurnalą „20Ans“, kuriame užėmė vyriausiosios redaktorės poziciją.

Vida Press nuotr./Emmanuelle Alt
Vida Press nuotr./Emmanuelle Alt

Per savo karjero metus jai teko konsultuoti tokius įtakingus mados namus kaip „Balenciaga“ ir „Isabel Marant“, tačiau tikruoju jos karjeros posūkiu tapo atėjimas į prancūziškąjį „Vogue“ – Carine Roitfeld pasikvietė ją dirbti kartu, o dabar Alt užima svarbiausias – vyr. redaktorės – pareigas.  Tiesa, ji gana stipriai pakoreagavo leidinio stilių. „Žurnalą noriu matyti su trupučiu juoko, aiškiomis idėjomis ir nuotraukomis, kurios privers nusišypsoti“, – yra sakiusi ji.

TAIP PAT SKAITYKITE: 6 niujorkiečių stiliaus detalės, kurias verta pasiskolinti

Vida Press nuotr./Emmanuelle Alt
Vida Press nuotr./Emmanuelle Alt

Emmanuele Alt beveik nesidažo ir laikosi nuostatos, kad natūralūs bruožai yra patys gražiausi.

Stilius: Emmanuelle Alt aprangos stilių galima apibūdinti taip: šelmiškas, laisvas ir be jokių ribų fantazijai. Priešingai nei Carine Roitfeld, ši moteris beveik visuomet dėvi kelnes arba džinsus žemu liemeniu ir derina juos su kašmyriniais megztukais, marškinėliais ar „Balmain“ sportiniais švarkeliais. Išskirtinis jos akcentas – dangų siekiantys aukštakulniai. Ne veltui Emmanuelle neretai linksniuojama kaip ryški paryžietiško stiliaus atstovė – ji rengiasi patogiai, nėra didelė puošeiva, tačiau jos deriniams neprikiši elegancijos trūkumo. Įdomu, kad Emmanuele Alt beveik nesidažo ir laikosi nuostatos, kad natūralūs bruožai yra patys gražiausi. 

GERALDINE SAGLIO, prancūziškojo „Vogue“ mados redaktorė

Karjera: Geraldine Saglio kelias į madą taip pat prasidėjo... ne mados srityje. Įstojusi į ekonomikos specialybę ji ilgai tempė gumą, kol galiausiai, kaip  yra pati prisipažinusi, jai „pasidarė nepakenčiamai nuobodu“. Perėjusi į ESMOD mokyklą mergina sugebėjo patekti į šešis mėnesius trunkančią praktiką „Vogue“ žurnale. Dirbadama kartu su Carine Roitfeld susipažino su Emmanuelle Alt ir galiausiai tapo pagrindine jos asistente. Po penkerių metų Saglio prasiskynė kelią į „Vogue“ mados redaktorės vietą.

Vida Press nuotr./Geraldine Saglio
Vida Press nuotr./Geraldine Saglio

Saglio mėgsta derinti įvairias faktūras, kartais išbando skirtingų raštų derinius, taip suteikdama savo įvaizdžiui žaismės ir jaunatviškumo.

Stilius: Nors Saglio dažnai susilaukia „Alt klono“ epiteto (kartais ir pelnyto – abi moterys mėgsta žemo liemens kelnes, T formos marškinėlius ir megztukus), tačiau ši mados ekspertė ištobulino savitą stilių. Saglio mėgsta derinti įvairias faktūras, kartais išbando skirtingų raštų derinius, taip suteikdama savo įvaizdžiui žaismės ir jaunatviškumo. Kartais šią redaktorę galima išvysti vilkinčią ir mažą juodą suknelę. Ir prie pastarosios, ir prie derinių su kelnėmis, ji dažniausiai avi aukštakulnius batus.

TAIP PAT SKAITYKITE: 8 stiliaus pasirinkimai, kurie gali kainuoti darbą

Vida Press nuotr./Geraldine Saglio
Vida Press nuotr./Geraldine Saglio
Vida Press nuotr./Geraldine Saglio ir Emmanuelle Alt
Vida Press nuotr./Geraldine Saglio ir Emmanuelle Alt
Vida Press nuotr./Geraldine Saglio ir Emmanuelle Alt
Vida Press nuotr./Geraldine Saglio ir Emmanuelle Alt 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis