3 pedikiūro tendencijos šiai vasarai: kaip lakuoti nagus ir ko nebedaryti?

Vasara – basučių metas, kai pėdos gali atsipūsti po žiemos ir uždarų batų. Tiesa, tenka ne tik pasukti galvą, norint išsirinkti basutes, bet ir – kokį manikiūrą pasidaryti. Dvi pedikiūro meistrės dalijasi savo patarimais ir išskiria tris pedikiūro tendencijas 2023-iųjų vasarai. Kartu įvardija ir tai, ko šią vasarą nesirinkti.
Pedikūras
Pedikiūras / 123RF.com nuotr.

Pirmoji tendencija: ryškios spalvos

Pasak nagų ekspertės Sonios Hully, spalvos yra pagrindinės pedikiūro dizaino tendencijos, o vasarą paprastai lengva pastebėti, kurios iš jų bus svarbiausios ateinantį sezoną, rašo whowhatwear.co.uk.

„Ryškios spalvos jau seniai tapo vasaros pedikiūro tendencija, o šiemet populiariausios yra raudona, rožinė, oranžinė ir koralinė, – sako S.Hully. – Taip pat populiari kobalto mėlyna ir neoniniai atspalviai, tačiau naujausia tendencija – pasteliniai atspalviai: levandų, šviesiai žalia, šviesiai rožinė, pudros mėlyna ir geltona.“

Vida Press nuotr./Ugninė oranžinė nagų lako spalva
Vida Press nuotr./Ugninė oranžinė nagų lako spalva

„Pastebėjau, kad pedikiūro spalvų tendencijos tikrai keičiasi priklausomai nuo metų laiko, – pritaria pedikiūro meistrė Milly Mason. – Vasaros mėnesiais žmonės renkasi įvairesnes spalvas, tačiau raudona spalva ar kūno atspalvis yra klasika visus metus.“

Pedikiūro meistrės vasarą siūlo vengti tamsių spalvų.

„Labai tamsūs atspalviai nėra populiarūs, ypač vasarą, – atkreipia dėmesį S.Hully. – Nors retkarčiais galima pastebėti ir juodos spalvos pedikiūrą.“

Antroji tendencija: akcentinis manikiūras

Nors S.Hully ir M.Mason sutinka, kad nagų dailė (kol kas) nėra pedikiūro tendencija, abi pastebėjo, kad klientai vis dažniau nori išbandyti ką nors naujo ir kitokio.

„Šiuo metu vyrauja eksperimentavimo, kūrybiškumo ar žaismingumo ir asmenybės išraiškos nuotaika, – sako S.Hully. – Vis populiaresni tampa vadinamieji akcentiniai nagai, dažnai tai būna didysis kojos pirštas. Kad pedikiūras būtų ryškus, pridedame nedidelių, paprastų gėlių, blizgučių ar brangakmenių puošmenų.“

123RF.com nuotr./Pedikiūras
123RF.com nuotr./Pedikiūras

Meistrės, kalbėdamos apie pedikiūrą, siūlo vengti nagų dailės.

2023 m. karščiausios nagų tendencijos gali būti susijusios su nagų menu, tačiau sudėtingi ir meniški dizainai dar tik skinasi kelią į pedikiūro tendencijas.

„Nagų dailė tikrai labiau skirta manikiūrui, o pedikiūro atveju daugiausia dėmesio skiriama spalvai ar apdailai, – sako S.Hully. – Pavyzdžiui, kaip ir manikiūro atveju, madingi glazūruotų spurgų pedikiūrai.“

M.Mason pritaria: „Nagų dailė ant kojų pirštų gali pasimesti. Kalbant apie pedikiūrą, manęs retai kada prašo ko nors daugiau nei vienspalvio ar prancūziško galiuko.“

Trečioji tendencija: prancūziškas pedikiūras

„Labai populiarus prancūziškas pedikiūras – tiek klasikinis rožinis ir baltas, tiek su pasteliniais, neoniniais ar chromuotais galiukais, kurie šiuo metu yra pagrindinė „TikTok“ tendencija“, – sako S.Hully. Jei dvejojate, ar rinktis vienspalvį, ar išbandyti ką nors kito, prancūziško pedikiūro dizainas yra puikus būdas eksperimentuoti, bet svarbu išlaikyti gana subtilų kojų pirštų dizainą.

123RF.com nuotr./Prancūziškas pedikiūras
123RF.com nuotr./Prancūziškas pedikiūras

Nagų meistrės siūlo vengti ilgų nagų.

Vienas pedikiūro elementas, kuris visada bus madingas? Trumpi nagai. „Populiariausi yra trumpi, bet ne pernelyg trumpi nagai. Toks nagų ilgis geriausias ir patiems nagams, nes išvengiama nago traumos, kai ilgesni nagai remiasi į batų priekį, – aiškina S.Hully. – Populiariausia pedikiūro forma visada yra plokščia, o kraštai iš abiejų pusių švelniai užriesti, kad atitiktų pirštų formą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis